ställning
Planera för barn
  1. anonymt namn
    #1

    ställning

    hej, kanske en konstig fråga.. men har ställningen nån viktig funktion när man vill bli gravid?
    har nu fertil period o vi har myst..har ägglossning på fredag.. enligt uträkningar men de behöver ju inte stämma riktigt så vi kör på hela tiden..
    så är det nån skillnad med ställning.. fick bakifrån i duschen igår.. är det mindre chans att de små rackarna ska simma upp då?
  2. 1
    ställning hej, kanske en konstig fråga.. men har ställningen nån viktig funktion när man vill bli gravid?
    har nu fertil period o vi har myst..har ägglossning på fredag.. enligt uträkningar men de behöver ju inte stämma riktigt så vi kör på hela tiden..
    så är det nån skillnad med ställning.. fick bakifrån i duschen igår.. är det mindre chans att de små rackarna ska simma upp då?
  3. Medlem sedan
    Sep 2008
    #2
    Hej.
    Min livmodertapp är lite vinklad bakåt sa min barnmorska en gång och att jag då antagligen har lättare för att bli gravid "bakifrån" typ. Och det funkade me dom två första barnen i alla fall =O)
  4. 2
    Hej.
    Min livmodertapp är lite vinklad bakåt sa min barnmorska en gång och att jag då antagligen har lättare för att bli gravid "bakifrån" typ. Och det funkade me dom två första barnen i alla fall =O)

Liknande trådar

  1. män - ställning ?
    By slightly crunchy in forum Sex & erotik
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-06-27, 18:47
  2. ställning
    By anonymt namn in forum _0907 Julibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-10-22, 18:33
  3. Ställning?
    By mucksan in forum _0805 Majbarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2008-04-08, 18:08
  4. VM ställning *OT*
    By Lena med Wilma + Emma in forum _0505 Majbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-06-10, 18:56
  5. ta ställning:(
    By falköga in forum Känsliga snack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-10-30, 18:06
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar