Behöver nog köpa en våg
Vikt
  1. Medlem sedan
    Jan 2001
    #1

    Behöver nog köpa en våg

    Vad har ni för vågar? Nån att rekommendera? Behöver bara basfunktionen med vikt med en decimal, ingen fettprocent och sånt. Men den ska vara konsekvent, dvs ställer jag mig på den tre gånger efter varann bör den visa samma vikt alla gånger.
  2. 1
    Behöver nog köpa en våg Vad har ni för vågar? Nån att rekommendera? Behöver bara basfunktionen med vikt med en decimal, ingen fettprocent och sånt. Men den ska vara konsekvent, dvs ställer jag mig på den tre gånger efter varann bör den visa samma vikt alla gånger.
  3. Medlem sedan
    Nov 2002
    #2
    Vi har en Eks som jag är jättenöjd med. Nu visar den iofs två decimaler, men inga fett% o liknande. Den är väldigt pålitlig och visar lika som vårdcentralens. Vi köpte den på Clas Ohlson faktiskt.
  4. 2
    Vi har en Eks som jag är jättenöjd med. Nu visar den iofs två decimaler, men inga fett% o liknande. Den är väldigt pålitlig och visar lika som vårdcentralens. Vi köpte den på Clas Ohlson faktiskt.
  5. Medlem sedan
    Jan 2001
    #3
    En sån här?
    http://www.clasohlson.se/Product/Pro...px?id=54687653
    Priset var då helt ok, vill inte ge mer än 4-500 kr för en våg.
  6. 3
    En sån här?
    http://www.clasohlson.se/Product/Pro...px?id=54687653
    Priset var då helt ok, vill inte ge mer än 4-500 kr för en våg.
  7. Medlem sedan
    Oct 2007
    #4
    Philips, men vad det är för modell har jag ingen aning om. Fick den i julklapp för flera år sedan, och har ännu inte bytt batterier.
  8. 4
    Philips, men vad det är för modell har jag ingen aning om. Fick den i julklapp för flera år sedan, och har ännu inte bytt batterier.
  9. Medlem sedan
    Jan 2001
    #5
    Vår våg stoppade vi undan för ca tre år sen för att jag och maken inte skulle väga oss tre ggr per dag utan bara en gg i veckan. När vi sen plockade fram den ur garderoben efter en vecka var den kaputt!! *asg* Sen dess har vi ingen haft, maken väger sig när han är och simmar (simmar tre ggr i veckan) och jag väger mig på vc när jag kommer åt, nu varannan vecka och ibland däremellan.
  10. 5
    Vår våg stoppade vi undan för ca tre år sen för att jag och maken inte skulle väga oss tre ggr per dag utan bara en gg i veckan. När vi sen plockade fram den ur garderoben efter en vecka var den kaputt!! *asg* Sen dess har vi ingen haft, maken väger sig när han är och simmar (simmar tre ggr i veckan) och jag väger mig på vc när jag kommer åt, nu varannan vecka och ibland däremellan.
  11. Medlem sedan
    Jan 2006
    #6
    Jag har en obh-nordica som jag köpte på konsum.Den är bra tycker jag-skulle gärna få visa lägre siffror men det har väl mer med mig att göra
  12. 6
    Jag har en obh-nordica som jag köpte på konsum.Den är bra tycker jag-skulle gärna få visa lägre siffror men det har väl mer med mig att göra
  13. Medlem sedan
    Jun 2004
    #7
    Jag behöver också en våg. Min våg har nog sett sina bästa dagar. Det är en superdupermodern som mäter fettprocent och allt, men vad hjälper det när man måste väga sig fem gånger för att den ska visa lika åtminstone två av de gångerna.
  14. 7
    Jag behöver också en våg. Min våg har nog sett sina bästa dagar. Det är en superdupermodern som mäter fettprocent och allt, men vad hjälper det när man måste väga sig fem gånger för att den ska visa lika åtminstone två av de gångerna.
  15. Medlem sedan
    Dec 2006
    #8
    Jag har en från eks, den funkar bra tycker jag! Kostade 4-500 har jag för mig.
  16. 8
    Jag har en från eks, den funkar bra tycker jag! Kostade 4-500 har jag för mig.
  17. Medlem sedan
    Oct 2007
    #9
    Egentligen är ju inte vågen nödvändig för mig heller, för jag går ju på hur man mår. Och jag slår bara TÅRNA i den där förbaskade vågen också.

    Men det är ju lite intressant att kolla vikten just nu iaf. Så den får stå framme ett tag till.
  18. 9
    Egentligen är ju inte vågen nödvändig för mig heller, för jag går ju på hur man mår. Och jag slår bara TÅRNA i den där förbaskade vågen också.

    Men det är ju lite intressant att kolla vikten just nu iaf. Så den får stå framme ett tag till.

Liknande trådar

  1. Vi behöver köpa en ny kyl
    By skanetjej in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2011-08-30, 20:20
  2. Behöver köpa nya
    By TTUK in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2011-04-18, 17:00
  3. Jag behöver nog köpa en ny teve
    By maisy in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-10-04, 19:37
  4. Vad behöver ni köpa?
    By -texas- in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 35
    Senaste inlägg: 2008-01-06, 19:18
  5. Behöver vi köpa ny bil???
    By Linda in forum Många barn
    Svar: 28
    Senaste inlägg: 2006-08-02, 08:11
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar