Micro
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Feb 2003
    #1

    Micro

    Micro är jätte effektivt.

    Jag Gör alltid ris i micron. I en dubbelväggig riskokare i plast. Alltid perfekt fluffigt ris utan att behöva passa. in med det sätt på 12 minuter och det stannar när det är klart aldrig brännt, då kokaren är dubbelväggig blir det som en termos kan stå i evigheter innan det ens börjat svalna, och här i BBQ'ns heliga land tar man bara hela plastburken med sig till parken sen Me löv..

    Värmer mat till mannen när han jobbar sent. + att han alltid äter matrester till frukost , 2 min, klart.

    poppar popkorn, värmer mjölk, gör havregrynsgröt, ångkokar grönsaker, gör massor mer med min men kommer inte på mer nu..

    Men leva utan aldrig!

    Kram /Anni
  2. 1
    Micro Micro är jätte effektivt.

    Jag Gör alltid ris i micron. I en dubbelväggig riskokare i plast. Alltid perfekt fluffigt ris utan att behöva passa. in med det sätt på 12 minuter och det stannar när det är klart aldrig brännt, då kokaren är dubbelväggig blir det som en termos kan stå i evigheter innan det ens börjat svalna, och här i BBQ'ns heliga land tar man bara hela plastburken med sig till parken sen Me löv..

    Värmer mat till mannen när han jobbar sent. + att han alltid äter matrester till frukost , 2 min, klart.

    poppar popkorn, värmer mjölk, gör havregrynsgröt, ångkokar grönsaker, gör massor mer med min men kommer inte på mer nu..

    Men leva utan aldrig!

    Kram /Anni
  3. Medlem sedan
    Sep 2002
    #2
    Hej Anni.
    Jag använder sällan vâr micro, men jag kom i hâg när Pappa köpte en när de kommit ut!!
    Hoppas att du mâr bra.
    Kram
  4. 2
    Hej Anni.
    Jag använder sällan vâr micro, men jag kom i hâg när Pappa köpte en när de kommit ut!!
    Hoppas att du mâr bra.
    Kram

Liknande trådar

  1. Micro
    By alissa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-11-05, 22:41
  2. Är det så fel med en micro??
    By * Jocke * in forum Mammasnack
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2008-03-20, 10:00
  3. Har ni micro?
    By cilia m june & lisa in forum Ordet är fritt
    Svar: 27
    Senaste inlägg: 2008-01-11, 18:25
  4. ung vs micro
    By toktroll in forum Ordet är fritt
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2007-09-10, 12:57
  5. Jä****la micro!
    By Marre + F, J, C & B in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-12-21, 16:40
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar