Pigmentfläckar
_0904 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2003
    #1

    Pigmentfläckar

    Har fått konstiga röda fläckar kring ögonen och tinningen, även två mitt på näsan som jag först trodde var finnar men det är de inte.. Kan det vara nåt lite farligt, går det bort nån gång? Vet nån eller ska jag ringa bm?

    Kramar!
  2. 1
    Pigmentfläckar Har fått konstiga röda fläckar kring ögonen och tinningen, även två mitt på näsan som jag först trodde var finnar men det är de inte.. Kan det vara nåt lite farligt, går det bort nån gång? Vet nån eller ska jag ringa bm?

    Kramar!
  3. Medlem sedan
    Oct 2008
    #2
    Så gott som alla fläckar är ofarliga och de flesta röda kan gå bort men vad det är är omöjligt att säga utan att se hur det ser ut. Är du orolig så fråga bm.
  4. 2
    Så gott som alla fläckar är ofarliga och de flesta röda kan gå bort men vad det är är omöjligt att säga utan att se hur det ser ut. Är du orolig så fråga bm.
  5. Medlem sedan
    May 2003
    #3
    Det har jag också haft och ja de går i allmänhet bort men ibland kan det ta lite tid.Tror inte det är någon fara men man ska inte sola så häftigt som gravid pga dessa pigmentfläckar-mina satt också i ansiktet (kinden) men nu är jag blek som ett lakan igen (min vanliga hudfärg!)

    kram!
  6. 3
    Det har jag också haft och ja de går i allmänhet bort men ibland kan det ta lite tid.Tror inte det är någon fara men man ska inte sola så häftigt som gravid pga dessa pigmentfläckar-mina satt också i ansiktet (kinden) men nu är jag blek som ett lakan igen (min vanliga hudfärg!)

    kram!
  7. Medlem sedan
    Jul 2003
    #4
    Samma här. Är helt 100 på att det beror på graviditeten och dess hormoner. Det är inte kul att behöva "mejka" över dom vareviga dag.. Men jag tror att de försvinner ganska snabbt efter förlossningen. Hade dock inga då jag väntade sonen. Ofarligt är det i alla fall.

    Kram.
  8. 4
    Samma här. Är helt 100 på att det beror på graviditeten och dess hormoner. Det är inte kul att behöva "mejka" över dom vareviga dag.. Men jag tror att de försvinner ganska snabbt efter förlossningen. Hade dock inga då jag väntade sonen. Ofarligt är det i alla fall.

    Kram.
  9. Medlem sedan
    Nov 2003
    #5
    Tack för era svar!
  10. 5
    Tack för era svar!
  11. Medlem sedan
    Jul 2015
    #6
    Kräm mot pigmentfläckar - http://shytobuy.se
  12. 6
    Kräm mot pigmentfläckar - http://shytobuy.se

Liknande trådar

  1. Pigmentfläckar
    By elsan in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2015-12-23, 08:59
  2. Svarta pigmentfläckar
    By jag in forum _1005 Majbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2015-07-11, 08:54
  3. Pigmentfläckar
    By Helena_2E in forum _0912 Decemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2015-05-19, 05:40
  4. Ang sol, värme och pigmentfläckar...
    By selene in forum _1007 Julibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-05-23, 10:37
  5. Pigmentfläckar i ett ärr?
    By mariamed4 in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-08-08, 14:21
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar