Hur gör man en granbock?
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Nov 2004
    #1

    Hur gör man en granbock?

    Någon som har beskrivning eller bara en ide om hur man kan göra el om det finns en bok om det el nåt liknande?
    Missunna aldrig en människa dess lycka, du vet ingenting om dess sorger.....

    http://gammelbyn.blogspot.com/
    http://porr-ullet.blogspot.com/

    Vill du läsa min mer personliga blogg? PM:a mig då för lösen och åtkomst, den innehåller så pass privata saker om livet att den vill jag veta vem som läser. Men fråga på, det är alltid kul med någon som vill läsa det man skriver!
  2. 1
    Hur gör man en granbock? Någon som har beskrivning eller bara en ide om hur man kan göra el om det finns en bok om det el nåt liknande?
  3. Medlem sedan
    Nov 2001
    #2

    Trästomme

    fr du snickra först sedan linda in med granris
    inte så svårt tror jag
  4. 2
    Trästomme fr du snickra först sedan linda in med granris
    inte så svårt tror jag
  5. Medlem sedan
    Feb 1998
    #3
    Japp. så har vi gjort. En trästomme och sedan granris runt. Vi har även satt ljusslinga runt bocken. Det blir jättefint
  6. 3
    Japp. så har vi gjort. En trästomme och sedan granris runt. Vi har även satt ljusslinga runt bocken. Det blir jättefint
  7. Medlem sedan
    Oct 1999
    #4
    Wohha ha!

    Läste att hur gör man med grann bocken.
    Trodde du hade problem med grannen eller så. Jag måste lära mig att inte läsa så fort...
  8. 4
    Wohha ha!

    Läste att hur gör man med grann bocken.
    Trodde du hade problem med grannen eller så. Jag måste lära mig att inte läsa så fort...
  9. Medlem sedan
    Oct 2008
    #5
    Mer problem har man med träbockar
  10. 5
    Mer problem har man med träbockar
  11. Medlem sedan
    May 2005
    #6
    Tänk halmbock, tapetklister, rulla på golvet där granen stått.

    Förlåt, men jag är inte så bra på pyssel...
  12. 6
    Tänk halmbock, tapetklister, rulla på golvet där granen stått.

    Förlåt, men jag är inte så bra på pyssel...
  13. Medlem sedan
    Jun 2007
    #7

    Jag har en stomme kvar

    sedan förra året.. ser ut som en illa snickrad trähäst. Sen var det lager på lagen med långa stickiga granriskvistar, och röda band. Jag tänkte försöka få till den. de är jättefina
    Bara måste...... allt....
  14. 7
    Jag har en stomme kvar sedan förra året.. ser ut som en illa snickrad trähäst. Sen var det lager på lagen med långa stickiga granriskvistar, och röda band. Jag tänkte försöka få till den. de är jättefina
  15. ÅJ67 m 3 kidz
    #8
    Grann-bocken läste jag och nästa tanke var att nu får väl P-Ullet ge sig . Jag ville inte fortsätta tanken med att ställa frågan om den gick på 2 eller fyra ben så jag läste inlägget en gång till och såg att det stod gran-bock.
  16. 8
    Grann-bocken läste jag och nästa tanke var att nu får väl P-Ullet ge sig . Jag ville inte fortsätta tanken med att ställa frågan om den gick på 2 eller fyra ben så jag läste inlägget en gång till och såg att det stod gran-bock.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar