Nyligen med barn?
Gravidsnack
  1. anonymt namn
    #1

    Nyligen med barn?

    Har varit med barn två gånger. 1998 födde jag ett friskt barn. Juni i år var jag med barn igen, tyvärr blev det inget av den graviditeten.
    Nu har jag haft flytningar (klara) i ca en vecka, och en dov smärta då och då i livmodertrakten. Det är för tidigt för att ta ett test, men jag funderar om jag kanske är det.
    Har inget skydd, men har avbrutet samlag varje gång.

    Ni som har det färskt i minnet, hur var första veckorna innan ni fick ett positivt svar, behöver hjälp, då jag själv har svårt att minnas symtomen.
  2. 1
    Nyligen med barn? Har varit med barn två gånger. 1998 födde jag ett friskt barn. Juni i år var jag med barn igen, tyvärr blev det inget av den graviditeten.
    Nu har jag haft flytningar (klara) i ca en vecka, och en dov smärta då och då i livmodertrakten. Det är för tidigt för att ta ett test, men jag funderar om jag kanske är det.
    Har inget skydd, men har avbrutet samlag varje gång.

    Ni som har det färskt i minnet, hur var första veckorna innan ni fick ett positivt svar, behöver hjälp, då jag själv har svårt att minnas symtomen.
  3. Medlem sedan
    Oct 2008
    #2
    Hej.
    de första jag kände va, mensliknande värk samt att mina bröst inte tålde kyla alls, vilket dom inte nu heller gör.
  4. 2
    Hej.
    de första jag kände va, mensliknande värk samt att mina bröst inte tålde kyla alls, vilket dom inte nu heller gör.
  5. Medlem sedan
    Nov 2008
    #3
    Konstant huvudvärk båda gångerna..
  6. 3
    Konstant huvudvärk båda gångerna..
  7. Medlem sedan
    Oct 2008
    #4
    För mej "pirrade" det i brösten, som om små djur eller nått gick under huden. Kliade mej som attan men det hjälpte ju inte.
    Visste inte då att det var ett tecken på graviditet, det har jag läst så här i efterhand.
  8. 4
    För mej "pirrade" det i brösten, som om små djur eller nått gick under huden. Kliade mej som attan men det hjälpte ju inte.
    Visste inte då att det var ett tecken på graviditet, det har jag läst så här i efterhand.
  9. Medlem sedan
    Jan 2008
    #5
    För mig var det som att ha PMS ? att jag var sjukt sugen på kebab, som jag annars inte gillar. Vet dock itne om man kan räkna det som symtom. Brösten gjorde och gör fortfarande ont.

    Det är frustrerande att det är samma symtom på PMS som på graviditet...den som kom på det måste ha varit lite ....utarbetad?
  10. 5
    För mig var det som att ha PMS ? att jag var sjukt sugen på kebab, som jag annars inte gillar. Vet dock itne om man kan räkna det som symtom. Brösten gjorde och gör fortfarande ont.

    Det är frustrerande att det är samma symtom på PMS som på graviditet...den som kom på det måste ha varit lite ....utarbetad?

Liknande trådar

  1. nyligen gravid
    By makoto86 in forum Omhändertagna barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-10-20, 06:51
  2. Vi va nyligen med
    By Jag-67 in forum Ordet är fritt
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2008-10-15, 15:22
  3. Ni som nyligen har
    By pudding in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-06, 07:12
  4. H&M nyligen?
    By Mica in forum Småbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-07-27, 20:24
  5. Nu har jag nyligen
    By anna71 in forum Vikt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-03-13, 22:16
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar