Hej mina kära vänner
Vikt
  1. Medlem sedan
    Aug 2002
    #1

    Hej mina kära vänner

    Jag är just nu världens uslaste peppande viktsnackis men jag läser varje dag ska ni veta. Har fullt upp med mina studier och hinner knappt med något annat. Ärligt talat har jag det riktigt jobbigt just nu och min magkatarr plågar mig. Skolan är galet stressig och jag har dåligt samvete över att jag är en usel mamma som bara pluggar hela tiden som min minsting utrryckte det igår. Har haft ett jättejobbigt grupparbete med en av de mest osociala människor jag någonsin träffat men det avslutades idag med ett seminarie som gick hyfsat. Nu ska det lämnas in och sen hoppas vi på ett G. Idag fick vi nya uppgifter och en hemtenta som ska lämnas in om 1½ vecka så man vet att man lever. Det ska bli så underbart skönt att sticka iväg på kryssning i helgen och jag behöver den mer än någonsin. Sen måste jag bara berätta att jag fick tillbaka min första tentan och vet ni vad? jag klarade den! *dansar runt och tjoar*
    "Imorgon är en annan dag"
  2. 1
    Hej mina kära vänner Jag är just nu världens uslaste peppande viktsnackis men jag läser varje dag ska ni veta. Har fullt upp med mina studier och hinner knappt med något annat. Ärligt talat har jag det riktigt jobbigt just nu och min magkatarr plågar mig. Skolan är galet stressig och jag har dåligt samvete över att jag är en usel mamma som bara pluggar hela tiden som min minsting utrryckte det igår. Har haft ett jättejobbigt grupparbete med en av de mest osociala människor jag någonsin träffat men det avslutades idag med ett seminarie som gick hyfsat. Nu ska det lämnas in och sen hoppas vi på ett G. Idag fick vi nya uppgifter och en hemtenta som ska lämnas in om 1½ vecka så man vet att man lever. Det ska bli så underbart skönt att sticka iväg på kryssning i helgen och jag behöver den mer än någonsin. Sen måste jag bara berätta att jag fick tillbaka min första tentan och vet ni vad? jag klarade den! *dansar runt och tjoar*
  3. Medlem sedan
    Dec 2002
    #2
    Du, dumpa det dåliga samvetet, du gör så gott du kan! Du SKA iaf inte ha nåt dåligt samvete för att du inte hänger här stup i kvarten. GRATTIS till första lyckade tentan! Vi ses på lördag!
  4. 2
    Du, dumpa det dåliga samvetet, du gör så gott du kan! Du SKA iaf inte ha nåt dåligt samvete för att du inte hänger här stup i kvarten. GRATTIS till första lyckade tentan! Vi ses på lördag!
  5. Medlem sedan
    Jun 2003
    #3
    Stort grattis till klarad tenta. Bra jobbat!
  6. 3
    Stort grattis till klarad tenta. Bra jobbat!
  7. Medlem sedan
    Aug 2002
    #4
    Grattis till den avklarade tentan. Kul! Hoppas du får en bra kryssning det verkar som om ni kommer få kul.

    /Therese
  8. 4
    Grattis till den avklarade tentan. Kul! Hoppas du får en bra kryssning det verkar som om ni kommer få kul.

    /Therese
  9. Medlem sedan
    Feb 2000
    #5
    Bra jobbat med tentan!! Grattis!! Trist att du känner dig så stressad, tur att du får slappa med oss brudar snart då.

    OCh du, du är inte någon dålig mamma, du har bara ltie myckt att göra nu.

    Kram
  10. 5
    Bra jobbat med tentan!! Grattis!! Trist att du känner dig så stressad, tur att du får slappa med oss brudar snart då.

    OCh du, du är inte någon dålig mamma, du har bara ltie myckt att göra nu.

    Kram
  11. Medlem sedan
    Dec 1999
    #6
    Bra jobbat med tentan! Vad roligt att det gick bra!
  12. 6
    Bra jobbat med tentan! Vad roligt att det gick bra!
  13. Medlem sedan
    May 2004
    #7
    Det är du och jag och dansgolvet där vi dansar bort all vår pluggstress för jag sitter också och ror i den jäkla båten med motström!

    Vi glömmer allt var skolans press innebär i helgen, den finns där på måndag så varför ta med sig den, eller hur
    ***The user formerly known as mortorio***
    Texten på avataren:
    Ior: Hit med honungen! Du behöver banta, fetknopp!
    Nalle Puh: Oaj!
    Här är jag: http://theperny.blogspot.com

  14. 7
    Det är du och jag och dansgolvet där vi dansar bort all vår pluggstress för jag sitter också och ror i den jäkla båten med motström!

    Vi glömmer allt var skolans press innebär i helgen, den finns där på måndag så varför ta med sig den, eller hur
  15. Medlem sedan
    Feb 2003
    #8

    Grattis till tentan!

    Bra jobbat Pösis och inte behöver du ha dåligt samvete för att du inte orkar vara aktiv härinne,
    ha så kul i helgen,det ska jag ha också fast inte med er tyvärr!
    Kram,Bea
  16. 8
    Grattis till tentan! Bra jobbat Pösis och inte behöver du ha dåligt samvete för att du inte orkar vara aktiv härinne,
    ha så kul i helgen,det ska jag ha också fast inte med er tyvärr!
    Kram,Bea
  17. Medlem sedan
    Jan 2006
    #9
    Grattis
    Och du-släpp samvetet Vissa perioder är det,dina barn har en jättebra mamma*kraaaam*
  18. 9
    Grattis
    Och du-släpp samvetet Vissa perioder är det,dina barn har en jättebra mamma*kraaaam*

Liknande trådar

  1. Nu, mina kära nät-vänner
    By AnKar in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-12-26, 11:24
  2. Nu mina kära vänner ska jag
    By SjösjukaJenny in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-06-10, 18:25
  3. Hey mina kära Vänner!!
    By Fergie80 in forum _0604 Aprilbarn
    Svar: 24
    Senaste inlägg: 2006-03-30, 07:23
  4. god jul mina kära vänner!
    By Vibbsan in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-12-24, 03:44
  5. Mina kära, kära vänner:)
    By Suddagumman in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2005-12-02, 12:47
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar