Fler intressanta inlägg:
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Jul 2003
    #1

    Fler intressanta inlägg:

    för Nettikan & co...

    Jag lyssnar pâ Perellis julskiva och tycker att den är dâlig. Musiken är lite smâroligt jazzig, men jag fâr ingen julstämning och hon sjunger uppstyltat.

    Vem ska sjunga O helga natt, tycker ni? Kör?

    Trevlig helg pâ er!
    En annorlunda bild av Andalusien: www.nyttundersolen.blogspot.com
  2. 1
    Fler intressanta inlägg: för Nettikan & co...

    Jag lyssnar pâ Perellis julskiva och tycker att den är dâlig. Musiken är lite smâroligt jazzig, men jag fâr ingen julstämning och hon sjunger uppstyltat.

    Vem ska sjunga O helga natt, tycker ni? Kör?

    Trevlig helg pâ er!
  3. Medlem sedan
    May 2001
    #2
    Sjunger Perelli O helga natt? Det låter inte som min smak. Tror att jag tycker den ska sjungas av en man, men en bra kör, kan ju inte vara helfel !
    O helga natt eller inte, så känns inte Perellis julskiva som något jag skulle önska mig. Jag brukar lyssna på "Den sjungande, levande julgranen" eller nå't så'nt i jultid. Och töserna har en CD från Adolf Fredriks luciafirande.
  4. 2
    Sjunger Perelli O helga natt? Det låter inte som min smak. Tror att jag tycker den ska sjungas av en man, men en bra kör, kan ju inte vara helfel !
    O helga natt eller inte, så känns inte Perellis julskiva som något jag skulle önska mig. Jag brukar lyssna på "Den sjungande, levande julgranen" eller nå't så'nt i jultid. Och töserna har en CD från Adolf Fredriks luciafirande.
  5. Medlem sedan
    Jul 2003
    #3
    Ja det gör hon. Men jag tror ocksâ att det ska vara en märkig kör istället.
  6. 3
    Ja det gör hon. Men jag tror ocksâ att det ska vara en märkig kör istället.
  7. Medlem sedan
    Sep 2004
    #4
    Nej nej nej inte Perelli och "o helga natt"/adams julsång. Hon må vara hur duktig och proffsig som helst, meninte den sången tack så mkt! Absolut en manlig sångare med mäktig köruppbyggnad mot slutat. Tack!
  8. 4
    Nej nej nej inte Perelli och "o helga natt"/adams julsång. Hon må vara hur duktig och proffsig som helst, meninte den sången tack så mkt! Absolut en manlig sångare med mäktig köruppbyggnad mot slutat. Tack!

Liknande trådar

  1. Fler intressanta inspel (DN)
    By Sportbil in forum Politik
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2012-03-15, 17:53
  2. Dagens mest intressanta inlägg:
    By SessanP in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-12-12, 18:52
  3. TACK för era intressanta inlägg!
    By sisla in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-12-04, 11:36
  4. Intressanta inlägg om utbildning...
    By Gretah in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-08-21, 19:57
  5. Fler intressanta länkar
    By MmedN in forum Småbarn
    Svar: 58
    Senaste inlägg: 2005-10-24, 19:20
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar