än så länge håller sig....
_0908 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2004
    #1

    än så länge håller sig....

    minsann mensen borta. kollar pappret noga vid varje toabesök, jag vet jag är knäpp. idag är det 28 dgr sen förra mensen men förra månaden så var det 29 dagar så än kan man knappast ropa hej, den kan lika gärna dyka upp imorgon eller nästa dag. men OM det nu inte är något som gror därinne så kan mensen lika gärna dyka upp idag så man kan ställa in sig på ny månad....jaja, nu är det iaf inte långt kvar tills man vet. :/

    usch vad jag tjatar om mitt hela tiden. ni får ursäkta men eftersom man inte kan ventilera irl så blir det här istället. hoppas ni har överseende.
  2. 1
    än så länge håller sig.... minsann mensen borta. kollar pappret noga vid varje toabesök, jag vet jag är knäpp. idag är det 28 dgr sen förra mensen men förra månaden så var det 29 dagar så än kan man knappast ropa hej, den kan lika gärna dyka upp imorgon eller nästa dag. men OM det nu inte är något som gror därinne så kan mensen lika gärna dyka upp idag så man kan ställa in sig på ny månad....jaja, nu är det iaf inte långt kvar tills man vet. :/

    usch vad jag tjatar om mitt hela tiden. ni får ursäkta men eftersom man inte kan ventilera irl så blir det här istället. hoppas ni har överseende.
  3. Medlem sedan
    Oct 2008
    #2
    Ventilera på du bara!! När har du tänkt testa??
  4. 2
    Ventilera på du bara!! När har du tänkt testa??
  5. Medlem sedan
    Oct 2008
    #3
    Ja håller tummar för dig!
  6. 3
    Ja håller tummar för dig!
  7. Medlem sedan
    Nov 2004
    #4
    tack! jag ska test på söndag är det tänkt men vet inte om jag kan vänta så länge. :P före lördag blir det inte iaf.
    har ju lite oregelbunden mens så exakt dagar mellan perioderna vet jag inte därför tänkte jag vänta till heljen. annars hade man ju kunnat testa typ imorgon.
  8. 4
    tack! jag ska test på söndag är det tänkt men vet inte om jag kan vänta så länge. :P före lördag blir det inte iaf.
    har ju lite oregelbunden mens så exakt dagar mellan perioderna vet jag inte därför tänkte jag vänta till heljen. annars hade man ju kunnat testa typ imorgon.

Liknande trådar

  1. Hur länge håller
    By Elinen in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2012-02-12, 20:22
  2. Hur länge håller
    By myran79 in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-01-13, 08:40
  3. Hur länge håller sig bär?
    By Minama in forum Mat & dryck
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-02-23, 23:08
  4. hur länge håller sig
    By pallella in forum Mat & dryck
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-08-02, 10:45
  5. Hur länge håller sig
    By MiaMaria in forum Mat & dryck
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-02-04, 12:59
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar