40 cm tvättmaskin
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Oct 2001
    #1

    40 cm tvättmaskin

    Behöver köpa en tvättmaskin innan den jag har tvärdör,den är 7 år och jag har fixat och trixat nog nu.
    Vill ha en liten maskin,som tar lite plats.någon som har bra tips eller varningar?
    Här verkar vara stället man kan få svar på allt mellan himmel och jord
    Rikedom är att kunna ge utan att vänta något åter.
  2. 1
    40 cm tvättmaskin Behöver köpa en tvättmaskin innan den jag har tvärdör,den är 7 år och jag har fixat och trixat nog nu.
    Vill ha en liten maskin,som tar lite plats.någon som har bra tips eller varningar?
    Här verkar vara stället man kan få svar på allt mellan himmel och jord
  3. Medlem sedan
    Feb 2000
    #2
    Min mamma köpte en liten maskin som är normalbred, men mindre djup och därför tar mindre plats. Hon har den till underkläder och småsaker. Till större tvätt har hon en tvättstuga i samma trappuppgång som hon bor. HOn är nöjd med sin, men jag vet tyvärr inte märke och modell. Inget krångel i alla fall.
  4. 2
    Min mamma köpte en liten maskin som är normalbred, men mindre djup och därför tar mindre plats. Hon har den till underkläder och småsaker. Till större tvätt har hon en tvättstuga i samma trappuppgång som hon bor. HOn är nöjd med sin, men jag vet tyvärr inte märke och modell. Inget krångel i alla fall.
  5. Medlem sedan
    Aug 2000
    #3
    Kikade på en del sådana när vi skulle införskaffa ny efter vi flyttat, men ingen av de jag såg tyckte jag dög... I synnerhet som jag ställer höga krav på ljudnivå och hur mycket de kan fyllas med, energiklassning etc.
    Till slut bestämde jag mig för att stå ut med att det blir lite trångt i badrummet och köpte en normalstor en. Den har dessutom torktumlare inbygd - det använder vi inte fullt så ofta, men det är onekligen praktiskt att ha det tillgängligt. (Och nej, separat tork hade inte funkat på den lilla ytan vi har tillgänglig - man skulle bli klaustrofobisk då.)
  6. 3
    Kikade på en del sådana när vi skulle införskaffa ny efter vi flyttat, men ingen av de jag såg tyckte jag dög... I synnerhet som jag ställer höga krav på ljudnivå och hur mycket de kan fyllas med, energiklassning etc.
    Till slut bestämde jag mig för att stå ut med att det blir lite trångt i badrummet och köpte en normalstor en. Den har dessutom torktumlare inbygd - det använder vi inte fullt så ofta, men det är onekligen praktiskt att ha det tillgängligt. (Och nej, separat tork hade inte funkat på den lilla ytan vi har tillgänglig - man skulle bli klaustrofobisk då.)
  7. Medlem sedan
    Mar 2003
    #4

    Inga tips men..

    ..jag är inte nöjd med min toppmatade 40 cm Whirlpool iaf. Nu köpte jag den till landet (där vi är mest på sommaren) så det är inte hela världen men jag skulle inte rekommendera den til någon annan. varje program tar en evighet, svår att göra rent och tung att hantera.
  8. 4
    Inga tips men.. ..jag är inte nöjd med min toppmatade 40 cm Whirlpool iaf. Nu köpte jag den till landet (där vi är mest på sommaren) så det är inte hela världen men jag skulle inte rekommendera den til någon annan. varje program tar en evighet, svår att göra rent och tung att hantera.
  9. Medlem sedan
    Dec 2001
    #5
    Hade en frontmatad Hoover, i lägenhetetn, 44cm, 5kg tvätt och 2,5kg torktumling, perfekt! Finns på siba.
  10. 5
    Hade en frontmatad Hoover, i lägenhetetn, 44cm, 5kg tvätt och 2,5kg torktumling, perfekt! Finns på siba.
  11. Medlem sedan
    Dec 2001
    #6
    Hållerf med, hade en sådan, den började lukta och sen mögla, helt värdelös. Köpte sedan en liten frontmatad, mycket bättre.
  12. 6
    Hållerf med, hade en sådan, den började lukta och sen mögla, helt värdelös. Köpte sedan en liten frontmatad, mycket bättre.
  13. Medlem sedan
    May 2005
    #7
    Hade en frontmatad bosch (40cm) när jag bodde i lägenhet som jag var supernöjd med
  14. 7
    Hade en frontmatad bosch (40cm) när jag bodde i lägenhet som jag var supernöjd med

Liknande trådar

  1. tvättmaskin del 2
    By BM66 in forum Singelmingel
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-12-29, 17:42
  2. Tvättmaskin
    By Gunhilda in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-10-17, 15:26
  3. Tvättmaskin
    By HiB. in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-10-22, 13:24
  4. Tvättmaskin?
    By ameliefrånmontmartre in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-03-03, 19:11
  5. Bra tvättmaskin?
    By Jen- in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-03-02, 14:14
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar