Envis
Separation
  1. anonymt namn
    #1

    Envis

    är det fel att vilja behålla den man älskar och som är mamma till ens son. och har älskat mig!
    kan kärleken försvinna utan att man kan säga varför?
    LEDSEN
  2. 1
    Envis är det fel att vilja behålla den man älskar och som är mamma till ens son. och har älskat mig!
    kan kärleken försvinna utan att man kan säga varför?
    LEDSEN
  3. Medlem sedan
    Aug 1998
    #2
    jag var i din sits för tre år sedan. Min man sa att han inte älskade mig längre och inte kunde tänka sig något sätt som skulle kunna hjälpa. Han kunde inte alls säga varför kärleken var borta. Jag ville så gärna satsa på vår relation, men det funkade inte eftersom han inte ville.
    Vi är nu skilda, jag har en särbo sedan 1 år och min ex-man lever fortfarande ensam. Barnen bor vv.
  4. 2
    jag var i din sits för tre år sedan. Min man sa att han inte älskade mig längre och inte kunde tänka sig något sätt som skulle kunna hjälpa. Han kunde inte alls säga varför kärleken var borta. Jag ville så gärna satsa på vår relation, men det funkade inte eftersom han inte ville.
    Vi är nu skilda, jag har en särbo sedan 1 år och min ex-man lever fortfarande ensam. Barnen bor vv.
  5. Anonym
    #3
    Ångrar han sig tror du?
  6. 3
    Ångrar han sig tror du?
  7. Medlem sedan
    Aug 1998
    #4
    Nej, det tror jag inte. Jag har frågat hur han mår nu och han säger att han mår bättre.
  8. 4
    Nej, det tror jag inte. Jag har frågat hur han mår nu och han säger att han mår bättre.
  9. Anonym
    #5
    Gör du också det? Dvs är du lyckligare med din nya partner än din dåvarande?
    Kan du se att det var positivt att ni gick skilda vägar så här i efterhand?
  10. 5
    Gör du också det? Dvs är du lyckligare med din nya partner än din dåvarande?
    Kan du se att det var positivt att ni gick skilda vägar så här i efterhand?
  11. Medlem sedan
    Aug 1998
    #6
    Nej, jag är inte lyckligare. Lika lycklig, ja. Jag känner att min lycka beror mest på mig själv, inte så mycket på mannen. Samtidigt älskar jag att vara i en relation, för den fysiska närheten och naturliga samvaron som det ger.
    Däremot är det mycket mer praktiska bekymmer nu eftersom barnen bor vv.
    Så jag tycker fortfarande inte att det var positivt med skilsmässan. Jag tänker att det är som att gå vidare efter ett nära dödsfall. Man sörjer och är ledsen, men livet går vidare.
  12. 6
    Nej, jag är inte lyckligare. Lika lycklig, ja. Jag känner att min lycka beror mest på mig själv, inte så mycket på mannen. Samtidigt älskar jag att vara i en relation, för den fysiska närheten och naturliga samvaron som det ger.
    Däremot är det mycket mer praktiska bekymmer nu eftersom barnen bor vv.
    Så jag tycker fortfarande inte att det var positivt med skilsmässan. Jag tänker att det är som att gå vidare efter ett nära dödsfall. Man sörjer och är ledsen, men livet går vidare.
  13. Anonym
    #7
    ok, tack för ditt svar!
  14. 7
    ok, tack för ditt svar!

Liknande trådar

  1. Envis...
    By S-JJ in forum Vikt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2012-04-24, 12:04
  2. Är jag för envis
    By anonymt namn in forum Gravidsnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-01-15, 07:12
  3. Envis!
    By elwira76 in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-04-03, 19:30
  4. Envis son...
    By elwira76 in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-02-09, 11:09
  5. 2;an mer envis
    By vinecooler in forum Många barn
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2007-07-16, 18:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar