Gummistövlar
Småbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2009
    #1

    Gummistövlar

    Ni får visa mig vidare om detta tillhör något annat ämne.Min dotter som blir 10 i år accepterar än så länge att ha gummistövlar i slaskväder,tack och lov
    Nu har hon växt ur ett par jättebra stövlar med märket Tretorn,dem fanns på Crispin för 200 kr och det var ju ganska okej pris men nu såg jag bara upp till 35 där på barnsidan, verkar ha ärvt mina stora fötter Har stl.38 på vinterskorna.

    På damsidan där det även fanns Tretorn så kostar dem 400 kr! Någon som vet om det finns lite billigare någonstans?Måste inte vara Tretorn heller.
  2. 1
    Gummistövlar Ni får visa mig vidare om detta tillhör något annat ämne.Min dotter som blir 10 i år accepterar än så länge att ha gummistövlar i slaskväder,tack och lov
    Nu har hon växt ur ett par jättebra stövlar med märket Tretorn,dem fanns på Crispin för 200 kr och det var ju ganska okej pris men nu såg jag bara upp till 35 där på barnsidan, verkar ha ärvt mina stora fötter Har stl.38 på vinterskorna.

    På damsidan där det även fanns Tretorn så kostar dem 400 kr! Någon som vet om det finns lite billigare någonstans?Måste inte vara Tretorn heller.
  3. Medlem sedan
    May 2006
    #2
    Både Ica Maxi och Coop har jag för mig har Tretorn för mellan 200 o 300 kr (i alla storlekar) . Nu var det ett tag sedan jag kollade.
    Vill du bara ha billiga gummistövlar har ju SkoKanonen ofta varierande modeller.

    Jag letade ofodrade i höstas och då var det svårt att hitta några. Förhoppningsvis börjar de få in mer ofodrade nu inför våren.
  4. 2
    Både Ica Maxi och Coop har jag för mig har Tretorn för mellan 200 o 300 kr (i alla storlekar) . Nu var det ett tag sedan jag kollade.
    Vill du bara ha billiga gummistövlar har ju SkoKanonen ofta varierande modeller.

    Jag letade ofodrade i höstas och då var det svårt att hitta några. Förhoppningsvis börjar de få in mer ofodrade nu inför våren.
  5. Medlem sedan
    Mar 2003
    #3

    Ellos säljer Tretorn..

    ..och de har ju ofta 50% rabattkoder som man får på mailen Annars är jag kär i Hunterstövlarna.
  6. 3
    Ellos säljer Tretorn.. ..och de har ju ofta 50% rabattkoder som man får på mailen Annars är jag kär i Hunterstövlarna.

Liknande trådar

  1. Gummistövlar nu?
    By sprengja in forum Ordet är fritt
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2008-11-20, 08:19
  2. Gummistövlar?
    By MissW in forum Småbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-04-03, 18:50
  3. Gummistövlar?
    By Miltonia in forum Hem & fritid
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-12-30, 23:17
  4. Gummistövlar!
    By anonymt namn in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-02-04, 19:40
  5. Gummistövlar
    By -alli- in forum Småbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-06-27, 10:55
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar