Nu har jag testat..
Försöker bli med barn
  1. Medlem sedan
    Jan 2009
    #1

    Nu har jag testat..

    ...och det stod "Gravid"!!!! i den lilla testrutan på det digitala CB!!!!!!

    Herregud! Det känns overkligt. För en månad sen tog jag ut spiralen, ganska impulsivt, vi bestämde oss ena veckan och tog ut spiralen nästa vecka. Vi hade räknat med att bli gravid på vårkanten, kanske få en januari eller februaribebis. Men det tog sig på första försöket!!

    OJ, det hade jag inte räknat med. Men jag har känt på mig att det varit nåt, känner visst min kropp ganska bra =) haha...även om jag känt det på mig så blev jag överraskad, överrumplad...

    Jaha, herregud, vad gör man nu då? Måste ställa in mig, vad måste göras, prata med jobbet, planera för mammaledighet.... har fokuserat på graviditetssymptom och vägt mellan trott och tvekat. Har liksom inte hunnit tänkt framåt, sommaren, semester?mammakläder, köpa bebissaker... OJ, nu måste jag låta detta sjunka in. Jag är verkligen jätteglad och överlycklig, trots allt jag skrivit här är jag ändå lite chockad att det gick så fort. Jag har ju tre barn sedan tidigare, men lilla 4:an är min sambos första barn så för honom blir allt som nytt.

    Jag vill önska er alla lycka till!! Och jag hoppas att några av er följer med in i oktobergruppen! Jag önskar att jag på riktigt _kunde_ sprida grav. baciller, för då skulle jag göra det i massor till er. Detta är verkligen en toppengrupp att vara i, jag kommer att sakna er! Jag kommer absolut att hålla ögonen på er och se var ni hamnar! Kram till er alla som stöttat mig denna korta tid jag varit här och jättelycka till!
  2. 1
    Nu har jag testat.. ...och det stod "Gravid"!!!! i den lilla testrutan på det digitala CB!!!!!!

    Herregud! Det känns overkligt. För en månad sen tog jag ut spiralen, ganska impulsivt, vi bestämde oss ena veckan och tog ut spiralen nästa vecka. Vi hade räknat med att bli gravid på vårkanten, kanske få en januari eller februaribebis. Men det tog sig på första försöket!!

    OJ, det hade jag inte räknat med. Men jag har känt på mig att det varit nåt, känner visst min kropp ganska bra =) haha...även om jag känt det på mig så blev jag överraskad, överrumplad...

    Jaha, herregud, vad gör man nu då? Måste ställa in mig, vad måste göras, prata med jobbet, planera för mammaledighet.... har fokuserat på graviditetssymptom och vägt mellan trott och tvekat. Har liksom inte hunnit tänkt framåt, sommaren, semester?mammakläder, köpa bebissaker... OJ, nu måste jag låta detta sjunka in. Jag är verkligen jätteglad och överlycklig, trots allt jag skrivit här är jag ändå lite chockad att det gick så fort. Jag har ju tre barn sedan tidigare, men lilla 4:an är min sambos första barn så för honom blir allt som nytt.

    Jag vill önska er alla lycka till!! Och jag hoppas att några av er följer med in i oktobergruppen! Jag önskar att jag på riktigt _kunde_ sprida grav. baciller, för då skulle jag göra det i massor till er. Detta är verkligen en toppengrupp att vara i, jag kommer att sakna er! Jag kommer absolut att hålla ögonen på er och se var ni hamnar! Kram till er alla som stöttat mig denna korta tid jag varit här och jättelycka till!
  3. Flippen med två
    #2
    WOW! grattis!!!! svarade dig i ank okt oxå, hihi.
    Åh, total lycka när plusset kommer!!! vad härligt för er, kram!
  4. 2
    WOW! grattis!!!! svarade dig i ank okt oxå, hihi.
    Åh, total lycka när plusset kommer!!! vad härligt för er, kram!
  5. Medlem sedan
    Jan 2009
    #3
    TACK!! Det är verkligen härligt! Hoppas att flera av er kommer med mig. Annars kommer ert plus också snart, det vet jag! Lycka till!!
  6. 3
    TACK!! Det är verkligen härligt! Hoppas att flera av er kommer med mig. Annars kommer ert plus också snart, det vet jag! Lycka till!!
  7. Medlem sedan
    Jan 2009
    #4
    Hurra, hurra!!! vad roligt. Kom gärna in och fortsätt muntra upp oss andra. Lycka till och ha en härlig alla hjärtans dag.
  8. 4
    Hurra, hurra!!! vad roligt. Kom gärna in och fortsätt muntra upp oss andra. Lycka till och ha en härlig alla hjärtans dag.
  9. Medlem sedan
    Nov 2003
    #5
    GRATTIS gumman!!! =) Gu va kul!
    Du kände ju hProffsigt!
    Lycka till nu med allt!
    Bamse kram/MiMA
  10. 5
    GRATTIS gumman!!! =) Gu va kul!
    Du kände ju hProffsigt!
    Lycka till nu med allt!
    Bamse kram/MiMA
  11. Medlem sedan
    Oct 2008
    #6
    Vad roligt!!! Grattis!! Ha det så roligt i oktobergruppen!

    Kramar
  12. 6
    Vad roligt!!! Grattis!! Ha det så roligt i oktobergruppen!

    Kramar
  13. Medlem sedan
    Nov 2004
    #7
    åh men grattis! missade att gratta dig/er förut. vad skönt och roligt att det gick på första försöket.
  14. 7
    åh men grattis! missade att gratta dig/er förut. vad skönt och roligt att det gick på första försöket.
  15. Medlem sedan
    Jun 2003
    #8
    Grattis!!! Så roligt för Er =))
    *** - 46 kilo***
  16. 8
    Grattis!!! Så roligt för Er =))
  17. Linkmamman
    #9

    Vad roligt!!

    Jätte stort grattis!! Men gud vad roligt att det fungerade på första försöket. Förstår att det nästan blir lite chockartat som du skrev. Vi gör första försöket denna månad eftersom jag tog ut spiralen alldeles i slutet av förra cykeln och inte hann försöka under ÄL då. Här hemma har dottern kräksjukan så vi får se hur det går med våra försök : )
    Ha det så bra i ankomst oktober!! Förstår att alla tankar snurrar hos dig nu, häftigt!!!
  18. 9
    Vad roligt!! Jätte stort grattis!! Men gud vad roligt att det fungerade på första försöket. Förstår att det nästan blir lite chockartat som du skrev. Vi gör första försöket denna månad eftersom jag tog ut spiralen alldeles i slutet av förra cykeln och inte hann försöka under ÄL då. Här hemma har dottern kräksjukan så vi får se hur det går med våra försök : )
    Ha det så bra i ankomst oktober!! Förstår att alla tankar snurrar hos dig nu, häftigt!!!
  19. Medlem sedan
    Dec 2006
    #10
    GRATTIS ingen tant i sikte här än (peppar peppar)..
  20. 10
    GRATTIS ingen tant i sikte här än (peppar peppar)..

Liknande trådar

  1. Testat nu
    By systerA med David in forum Provrörsbefruktning - IVF
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2010-10-09, 18:53
  2. har testat
    By anonymt namn in forum Abort
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-04-27, 12:16
  3. Nu har vi testat
    By Gullan m Axel-03, bf 4/8 in forum _0309 Septemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-06-13, 13:18
  4. Har testat
    By Nellie m T-03 in forum Försöker bli med barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-04-28, 08:48
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar