Man läser och läser och läser lite till
Arbete, ekonomi & juridik
  1. Medlem sedan
    Aug 2002
    #1

    Man läser och läser och läser lite till

    plöjer igenom ca 1000 sidor litteratur och annat material och laddar till tänderna. Gör mindmaps och försöker på alla sätt att få saker och ting att fastna. Sen är det dags för tenta och får då 8 ynka frågor ā 6p och gissa vem som stupar redan på fråga 1? Jo jag såklart och då ville jag helst bara bryta ihop och gråta en stund. Men jag kämpade på och nu är det bara att hoppas på att jag lyckades skrapa ihop till godkänt. Nu ska jag njuta hela helgen.....ahhhhhhhh........
    "Imorgon är en annan dag"
  2. 1
    Man läser och läser och läser lite till plöjer igenom ca 1000 sidor litteratur och annat material och laddar till tänderna. Gör mindmaps och försöker på alla sätt att få saker och ting att fastna. Sen är det dags för tenta och får då 8 ynka frågor ā 6p och gissa vem som stupar redan på fråga 1? Jo jag såklart och då ville jag helst bara bryta ihop och gråta en stund. Men jag kämpade på och nu är det bara att hoppas på att jag lyckades skrapa ihop till godkänt. Nu ska jag njuta hela helgen.....ahhhhhhhh........
  3. Medlem sedan
    Jan 1998
    #2
    Oj - vilken chock det måste varit. Håller tummarna för att det fixade sig ändå! Duktig du är! Njut av helgen!
    kram bettis
  4. 2
    Oj - vilken chock det måste varit. Håller tummarna för att det fixade sig ändå! Duktig du är! Njut av helgen!
    kram bettis
  5. Medlem sedan
    May 2005
    #3

    Precis så

    kände många av oss i torsdags på tentan i vetenskaplig metod. Fråga ett var helt obegriplig för de flesta i klassen.
    Så jag hoppas också jag lyckades skrapa ihop till ett G, för många frågor var väldigt svåra att utläsa vad läraren var ute efter.

    Hoppas det lyckades för dig
  6. 3
    Precis så kände många av oss i torsdags på tentan i vetenskaplig metod. Fråga ett var helt obegriplig för de flesta i klassen.
    Så jag hoppas också jag lyckades skrapa ihop till ett G, för många frågor var väldigt svåra att utläsa vad läraren var ute efter.

    Hoppas det lyckades för dig

Liknande trådar

  1. Läser lite här
    By kanske 3 in forum _0812 Decemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-04-12, 12:13
  2. Alltså, jag läser o läser men
    By Sniffo in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-04-02, 18:30
  3. Läser om mördaren som läser
    By LaMa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-11-07, 19:31
  4. Ni som läser i läser i basgrupper.
    By Anti-PBL in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-02-01, 11:33
  5. läser och läser men skriver inte ofta
    By aberge in forum Mellan missfall & graviditet
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-11-08, 12:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar