Presenttips till 3-4 månaders bebis
_0903 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2006
    #1

    Presenttips till 3-4 månaders bebis

    Ska hälsa på en liten kille på 3-4 månader imorgon... första gången vi träffar honom så vi får väl ha med en present tänker jag. Någon som har bra present-tips. Sådana där nyfödd-presente känns ju lite out-of-date och jag har bara idétorka på lite 'roligare' grejjer...
  2. 1
    Presenttips till 3-4 månaders bebis Ska hälsa på en liten kille på 3-4 månader imorgon... första gången vi träffar honom så vi får väl ha med en present tänker jag. Någon som har bra present-tips. Sådana där nyfödd-presente känns ju lite out-of-date och jag har bara idétorka på lite 'roligare' grejjer...
  3. Medlem sedan
    Apr 2008
    #2
    Lite tråkig kanske jag är men min favvo present till nyfödda är en sån där leksak som man sätter på bebisens handled. Mjuk och bit- och slickvänlig. Gärna lite prasslig. De jag givit den till verkar ha uppskattat den i alla fall
  4. 2
    Lite tråkig kanske jag är men min favvo present till nyfödda är en sån där leksak som man sätter på bebisens handled. Mjuk och bit- och slickvänlig. Gärna lite prasslig. De jag givit den till verkar ha uppskattat den i alla fall
  5. Medlem sedan
    Feb 2009
    #3
    Jag har faktiskt köpt någon fin bok ibland, visst dom har ingen nytta av det just nu men det kommer den tiden också och det har blivit uppskattat.
  6. 3
    Jag har faktiskt köpt någon fin bok ibland, visst dom har ingen nytta av det just nu men det kommer den tiden också och det har blivit uppskattat.
  7. Medlem sedan
    Nov 1999
    #4
    Jag hade köpt en fin sagobok och skrivit en hälsning på insidan. Trist i dagsläget kanske - men själv är jag ALLERGISK mot alla leksaker och hade blivit mycket tacksam för en bok istället! Ännu tråkigare (hihi) hade varit att sätta in 2-300 på en fond eller nåt. En ETISK eller MILJÖ-fond. Så att ni visar honom inför framtiden...;-)
  8. 4
    Jag hade köpt en fin sagobok och skrivit en hälsning på insidan. Trist i dagsläget kanske - men själv är jag ALLERGISK mot alla leksaker och hade blivit mycket tacksam för en bok istället! Ännu tråkigare (hihi) hade varit att sätta in 2-300 på en fond eller nåt. En ETISK eller MILJÖ-fond. Så att ni visar honom inför framtiden...;-)

Liknande trådar

  1. mat till 8 månaders bebis?!
    By Anna_84 in forum Småbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-03-02, 09:35
  2. Pass till 3-månaders bebis
    By Lojsan in forum Resesnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-09-02, 09:33
  3. Messmör till 1 månaders bebis
    By anonymt namn in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-07-14, 10:16
  4. mat till 14 månaders bebis
    By lillplopp in forum Resesnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-05-12, 16:41
  5. yogurt till 6 månaders bebis?
    By jejo in forum Småbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-01-20, 22:11
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar