ny arbetstid
Singelmingel
  1. Medlem sedan
    Jun 2002
    #1

    ny arbetstid

    8.30-17 igen... vet inte om ni kom ihåg hur jag ynkade mej sist jag jobbade så... den där sista halvtimmen är seeeeeeeeg.....

    men nu ere bara 5min kvar på den 1 dagen med den nya arbetstiden.. *sucka*

    har ni inte skrivit nått idag ???? har ni varit lika stressade som jag ? vad görs i husen??
  2. 1
    ny arbetstid 8.30-17 igen... vet inte om ni kom ihåg hur jag ynkade mej sist jag jobbade så... den där sista halvtimmen är seeeeeeeeg.....

    men nu ere bara 5min kvar på den 1 dagen med den nya arbetstiden.. *sucka*

    har ni inte skrivit nått idag ???? har ni varit lika stressade som jag ? vad görs i husen??
  3. Medlem sedan
    Feb 2000
    #2
    Hello! Du får lite sovmorgon iaf, alltid något. Kanske.

    Jag är precis hemkommen efter 3 timmar hos frisören. Ska läsa jobbmailen som drösat in under eftermiddagen, sen blir det väl lite mat och så ska jag mysa med bara stora dottern.
  4. 2
    Hello! Du får lite sovmorgon iaf, alltid något. Kanske.

    Jag är precis hemkommen efter 3 timmar hos frisören. Ska läsa jobbmailen som drösat in under eftermiddagen, sen blir det väl lite mat och så ska jag mysa med bara stora dottern.
  5. Medlem sedan
    Feb 2003
    #3
    tre timmar hos frisören?????? Jösses. :-)
  6. 3
    tre timmar hos frisören?????? Jösses. :-)
  7. Medlem sedan
    Feb 2003
    #4
    Vilken guldtid:-) Byter gärna....
    Jo idag har det inte varit någon rolig dag. Bara jobb jobb och jobb :-(
  8. 4
    Vilken guldtid:-) Byter gärna....
    Jo idag har det inte varit någon rolig dag. Bara jobb jobb och jobb :-(
  9. Medlem sedan
    Mar 1998
    #5

    Gäspar, gäspar, gäspar...

    Hade en krånglande mage igår kväll. Började ett tag fundera på om det var magsjuka så jag stannade hemma en stund på morgonen för att känna efter med i dag var det bra igen. Är trött dock då jag somnade efter två i natt *gäspar igen*

    Annars har jag slitit som ett djur idag och lika blir det nog resten av veckan...

    Tänk vad en halvtimmes förskjuten arbetstid kan göra mycket. Vi har jobbat efter vinter- och sommartid där vi slutar en halvtimme tidigare 1 april till 31 oktober och det är SÅ jobbigt att jobba en halvtimme längre när 1 november kommer *S*
    http://vingo.blogg.se - Ny blogg och den här gången ska jag skriva också...
  10. 5
    Gäspar, gäspar, gäspar... Hade en krånglande mage igår kväll. Började ett tag fundera på om det var magsjuka så jag stannade hemma en stund på morgonen för att känna efter med i dag var det bra igen. Är trött dock då jag somnade efter två i natt *gäspar igen*

    Annars har jag slitit som ett djur idag och lika blir det nog resten av veckan...

    Tänk vad en halvtimmes förskjuten arbetstid kan göra mycket. Vi har jobbat efter vinter- och sommartid där vi slutar en halvtimme tidigare 1 april till 31 oktober och det är SÅ jobbigt att jobba en halvtimme längre när 1 november kommer *S*
  11. Medlem sedan
    Jun 2002
    #6
    ja iofs så får jag sova en halvtimme till, men det känns inte lika stor som på eftermiddagen enl erfarenhet.. men men

    säger som scoutis.. TRE timmar ? vad gjorde ni då?? men då e du jättefin nu ja inte för att du inte va det innan sååååklart
  12. 6
    ja iofs så får jag sova en halvtimme till, men det känns inte lika stor som på eftermiddagen enl erfarenhet.. men men

    säger som scoutis.. TRE timmar ? vad gjorde ni då?? men då e du jättefin nu ja inte för att du inte va det innan sååååklart
  13. Medlem sedan
    Jun 2002
    #7
    nåja liiiite tid över har du haft lr ?

    men jag håller med bara massa krångeljobb
  14. 7
    nåja liiiite tid över har du haft lr ?

    men jag håller med bara massa krångeljobb
  15. Medlem sedan
    Jun 2002
    #8
    hoppas verkligen att du känner dej bättre magsjuka e inte roligt...

    ja då vet du vad den halvtimmen gör urk
  16. 8
    hoppas verkligen att du känner dej bättre magsjuka e inte roligt...

    ja då vet du vad den halvtimmen gör urk
  17. Medlem sedan
    Feb 2003
    #9
    Njaväldigt lite. I lastbilen medans de kör och jag fick ju lunch :-)
  18. 9
    Njaväldigt lite. I lastbilen medans de kör och jag fick ju lunch :-)
  19. Medlem sedan
    Nov 2003
    #10
    Lika förvånad jag, hon var ju fin i håret redan i lördags ju, det såg ju vi, visst?!
  20. 10
    Lika förvånad jag, hon var ju fin i håret redan i lördags ju, det såg ju vi, visst?!
  21. Medlem sedan
    Feb 2003
    #11
    Jepp. Absolut. Kanske blev gråhårig när hon träffat oss? :-) Eller mig då ;-)
  22. 11
    Jepp. Absolut. Kanske blev gråhårig när hon träffat oss? :-) Eller mig då ;-)
  23. Medlem sedan
    Nov 2003
    #12
    Jag satt rätt nära henne, t om bredvid...så det var nog pga mig. Men du hade ju peruk, visst var det så
  24. 12
    Jag satt rätt nära henne, t om bredvid...så det var nog pga mig. Men du hade ju peruk, visst var det så
  25. Medlem sedan
    Feb 2003
    #13
    Jo absolut :-) Alltid peruk!
  26. 13
    Jo absolut :-) Alltid peruk!
  27. Medlem sedan
    Feb 2000
    #14
    App, app, app, damen har visserligen uppnåt en högaktningsvärd ålder, men endast ETT grått hårstrå kunde hittas av frisören.
  28. 14
    App, app, app, damen har visserligen uppnåt en högaktningsvärd ålder, men endast ETT grått hårstrå kunde hittas av frisören.
  29. Medlem sedan
    Feb 2000
    #15
    Jag har fått nya fina slingor. Och en klippning förstås. Då tar det en 3 timmar sisådär. Har du bokat upp fredag än?
  30. 15
    Jag har fått nya fina slingor. Och en klippning förstås. Då tar det en 3 timmar sisådär. Har du bokat upp fredag än?

Liknande trådar

  1. Ang att gå upp i arbetstid!
    By Cilla v.8 in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-03-20, 08:08
  2. Gå ner i arbetstid?
    By anonymt namn in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-07-10, 06:23
  3. gå ned i arbetstid
    By busan100 in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-04-22, 05:56
  4. gå ner i arbetstid
    By anonymt namn in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-05-26, 00:49
  5. Gå ner i arbetstid?
    By *Lillan* in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-05-21, 19:08
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar