Blandade känslor...
Missfall
  1. Medlem sedan
    Jan 2004
    #1

    Blandade känslor...

    Imorgon skulle bebisen ha kommit. Den som inte levde längre när vi kom till rutin-UL i oktober förra året. Men det känns ok, sorgligt, men ok. Det finns så mycket bra saker i mitt liv, två härliga barn, en bebis i magen (v17+0 idag) och den bästa man jag kan tänka mig. Det finns helt enkelt inte utrymme för att bli deppig över vad som kunde ha varit, känner jag. Kanske att jag verkligen har gått vidare, trots min oro för bebisen som är i magen nu. Men lite ledsen kommer jag nog alltid att vara när jag tänker tillbaka.

    Kram, och tack för att ni finns här inne. Så man kan skriva av sig lite tankar ibland när det behövs.
  2. 1
    Blandade känslor... Imorgon skulle bebisen ha kommit. Den som inte levde längre när vi kom till rutin-UL i oktober förra året. Men det känns ok, sorgligt, men ok. Det finns så mycket bra saker i mitt liv, två härliga barn, en bebis i magen (v17+0 idag) och den bästa man jag kan tänka mig. Det finns helt enkelt inte utrymme för att bli deppig över vad som kunde ha varit, känner jag. Kanske att jag verkligen har gått vidare, trots min oro för bebisen som är i magen nu. Men lite ledsen kommer jag nog alltid att vara när jag tänker tillbaka.

    Kram, och tack för att ni finns här inne. Så man kan skriva av sig lite tankar ibland när det behövs.
  3. Gravid Quinna
    #2
    Förstår att det kan kännas lite jobbigt just nu eftersom du närmar dig samma vecka då det gick fel förra gången och att den skulle ha fötts idag. Du får helt enkelt trösta dig med att allt är bra nu och vara glad för det du har idag, precis som du själv säger. Denna gången blir det ju en bebis

    kram
  4. 2
    Förstår att det kan kännas lite jobbigt just nu eftersom du närmar dig samma vecka då det gick fel förra gången och att den skulle ha fötts idag. Du får helt enkelt trösta dig med att allt är bra nu och vara glad för det du har idag, precis som du själv säger. Denna gången blir det ju en bebis

    kram

Liknande trådar

  1. Blandade känslor
    By cia76 in forum _0810 Oktoberbarn
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2008-04-12, 07:30
  2. Blandade känslor
    By tänker vidare in forum Tonåringar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-02-25, 14:12
  3. Blandade Känslor
    By l-chiica-l in forum Gravidsnack
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-03-19, 18:19
  4. Blandade känslor
    By QueenOfNight in forum _0310 Oktoberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-10-22, 09:20
  5. Blandade känslor
    By SAix in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-06-15, 19:36
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar