kan någon vänlig själ natta mina barn?
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Mar 2003
    #1

    kan någon vänlig själ natta mina barn?

    jag är som en zombie av trötthet. Har inte haft någon ledig dag denna vecka (får skylla mig själv och min stora godhet/dumhet) och har i princip eget ansvar för en supertung avdelning med svåra patienter de senaste dagarna. Gaaah så tröttt man blir. Att sen överläkaren har hållt på och operera till tio och aldrig verkar lämna jobbet före sju på kvällen är ju en annan sak. Han lär ju inte hämta på dagis iaf..
    Får nog förhandla med maken.
    Sen är jag sur på min tandläkare som inte ville putsa mina tänder idag. Tydligen var de så illa ingrodda (te!!) att vi fick boka en ny tid. På måndag tack och lov. Så då får han jobba över
    Apropå flickleksaker till pojkar så anar jag liknande tendenser hos min man. Han är ju för all del svensk och jämställd, men lite fördomsfull ibland. När lille S sov i nattlinne på egen begäran tyckte han inte att det var lika gulligt som jag gjorde. Knasigt!!
    My little pony skulle han nog också tveka att köpa, men skulle inte lägga veto !
  2. 1
    kan någon vänlig själ natta mina barn? jag är som en zombie av trötthet. Har inte haft någon ledig dag denna vecka (får skylla mig själv och min stora godhet/dumhet) och har i princip eget ansvar för en supertung avdelning med svåra patienter de senaste dagarna. Gaaah så tröttt man blir. Att sen överläkaren har hållt på och operera till tio och aldrig verkar lämna jobbet före sju på kvällen är ju en annan sak. Han lär ju inte hämta på dagis iaf..
    Får nog förhandla med maken.
    Sen är jag sur på min tandläkare som inte ville putsa mina tänder idag. Tydligen var de så illa ingrodda (te!!) att vi fick boka en ny tid. På måndag tack och lov. Så då får han jobba över
    Apropå flickleksaker till pojkar så anar jag liknande tendenser hos min man. Han är ju för all del svensk och jämställd, men lite fördomsfull ibland. När lille S sov i nattlinne på egen begäran tyckte han inte att det var lika gulligt som jag gjorde. Knasigt!!
    My little pony skulle han nog också tveka att köpa, men skulle inte lägga veto !
  3. Medlem sedan
    Jun 2002
    #2
    Tack men nej tack.

    en av E:s bästa kompisar (pojke) har alltid med sig sin lila my little pony till dagis (mjukdjur). Han fyller sex i maj. Nattlinne har både E och H. Det hade alla förr i tiden, män som kvinnor, svarade maken dottern då hon hävdade att nattlinne bara är för tjejer.

    Tandläkarbesök är inte min favoritsyssla... .
  4. 2
    Tack men nej tack.

    en av E:s bästa kompisar (pojke) har alltid med sig sin lila my little pony till dagis (mjukdjur). Han fyller sex i maj. Nattlinne har både E och H. Det hade alla förr i tiden, män som kvinnor, svarade maken dottern då hon hävdade att nattlinne bara är för tjejer.

    Tandläkarbesök är inte min favoritsyssla... .
  5. Medlem sedan
    May 2003
    #3
    Jag får skicka maken på träningsläger i Sverige. Helt allvarligt, han sa tom till mig igårkväll - fast du växte ju upp i Sverige....
  6. 3
    Jag får skicka maken på träningsläger i Sverige. Helt allvarligt, han sa tom till mig igårkväll - fast du växte ju upp i Sverige....
  7. Medlem sedan
    Mar 2004
    #4
    Mäh, detta svarade jag på men det verkar inte ha kommit, varför försvinner mian inlägg. Nu måste jag åka Kram!
  8. 4
    Mäh, detta svarade jag på men det verkar inte ha kommit, varför försvinner mian inlägg. Nu måste jag åka Kram!
  9. Medlem sedan
    Mar 2002
    #5
    Hoppas att de är i säng nu. Läggning kan vara jättemysigt när man är pâ det humöret, men skitjobbigt när man är alltför trött själv.
  10. 5
    Hoppas att de är i säng nu. Läggning kan vara jättemysigt när man är pâ det humöret, men skitjobbigt när man är alltför trött själv.

Liknande trådar

  1. Kan någon vänlig själ...
    By *Koala* in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-03-28, 20:39
  2. Kan någon vänlig själ
    By SjösjukaJenny in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-04-02, 06:32
  3. Kan någon vänlig själ
    By Hjääälp!! in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-10-18, 15:00
  4. Kan någon vänlig själ
    By ankan70 in forum Småbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-02-08, 10:20
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar