Tips inför ÄL
Försöker bli med barn
  1. Medlem sedan
    Mar 2009
    #1

    Tips inför ÄL

    Nu är det dags igen! Härligt kämpat, 8:e försöket denna gång, 5:e gången efter missfall! Har ÄL på måndag så det är bara att sätta igång att mysa i helgen! Några tips? Hänga upp och ner? Undvika varma duschar? Bara mysa en gång om dagen? Vad är myt och var är sant?

    Håller tummarna för oss alla!
  2. 1
    Tips inför ÄL Nu är det dags igen! Härligt kämpat, 8:e försöket denna gång, 5:e gången efter missfall! Har ÄL på måndag så det är bara att sätta igång att mysa i helgen! Några tips? Hänga upp och ner? Undvika varma duschar? Bara mysa en gång om dagen? Vad är myt och var är sant?

    Håller tummarna för oss alla!
  3. Medlem sedan
    Oct 2008
    #2
    Halloj! Jag har inte full koll på ÄL ännu eftersom jag bara haft skräpstickor tidigare och inte fått några säkra svar, men någon gång från idag och en vecka framåt bör det vara, så vi laddar också. När har du BIM?

    Håller tummarna för oss, jag med.
  4. 2
    Halloj! Jag har inte full koll på ÄL ännu eftersom jag bara haft skräpstickor tidigare och inte fått några säkra svar, men någon gång från idag och en vecka framåt bör det vara, så vi laddar också. När har du BIM?

    Håller tummarna för oss, jag med.
  5. Medlem sedan
    Mar 2009
    #3

    BIM

    Hej!
    Har BIM den 6:e-7:e april... hoppas och laddar precis som alla andra gånger... och kommer därmed att bli lika besviken när den röde baronen anländer! Du då? Hur länge har ni försökt? Kul ställe, här känner man sig inte ensam iallafall... Hoppas vi kan följas åt några stycken, skulle kännas bättre! Snart är det väl dags att byta forum för min del till "försökt över 12 månader"...
  6. 3
    BIM Hej!
    Har BIM den 6:e-7:e april... hoppas och laddar precis som alla andra gånger... och kommer därmed att bli lika besviken när den röde baronen anländer! Du då? Hur länge har ni försökt? Kul ställe, här känner man sig inte ensam iallafall... Hoppas vi kan följas åt några stycken, skulle kännas bättre! Snart är det väl dags att byta forum för min del till "försökt över 12 månader"...

Liknande trådar

  1. Tips inför vul
    By Cilla v.7 in forum _0911 Novemberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-03-12, 10:00
  2. Tips och råd inför The last
    By Moonbeam in forum Vikt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-03-06, 21:38
  3. tips inför Ge-kås?
    By Li med Amanda+3 till in forum Småbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-08-01, 11:02
  4. Tips inför UL...
    By NillaNin in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-04-26, 12:38
  5. ***Bra tips inför ÄL***
    By Happy in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-02-02, 17:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar