Tella. 5 års saknad
Värme & medkänsla
  1. Medlem sedan
    Jul 2003
    #1

    Tella. 5 års saknad

    Idag skulle Keyla ha lekt med Tella. De skulle klä ut sig som prinsessor, medan Tellas mamma och jag skulle förberett tårtan och skvallrat i köket. Vi skulle ropat åt dem att inte kivas, och himlat med ögonen. Vi skulle hört dem berätta om prinsar och barbiedockor....

    ...Verkligheten blev en annan. Idag sitter en mamma vid sin dotters grav. Storasyskonen saknar en lillasyster. Det finns ingen 5-åring som blåser ut ljusen på tårtan.

    Jag fick i alla fall äran att möta och hålla lilla Tella. Kommer ALDRIG att glömma henne. Tänder ett ljus idag och minns, dagen för 5 år sedan, då livet mötte döden.
  2. 1
    Tella. 5 års saknad Idag skulle Keyla ha lekt med Tella. De skulle klä ut sig som prinsessor, medan Tellas mamma och jag skulle förberett tårtan och skvallrat i köket. Vi skulle ropat åt dem att inte kivas, och himlat med ögonen. Vi skulle hört dem berätta om prinsar och barbiedockor....

    ...Verkligheten blev en annan. Idag sitter en mamma vid sin dotters grav. Storasyskonen saknar en lillasyster. Det finns ingen 5-åring som blåser ut ljusen på tårtan.

    Jag fick i alla fall äran att möta och hålla lilla Tella. Kommer ALDRIG att glömma henne. Tänder ett ljus idag och minns, dagen för 5 år sedan, då livet mötte döden.
  3. Medlem sedan
    Jan 2005
    #2
    åhhhhhhhhhhhhhh hur är de med katarina de va så längesedan jag hörde från henne. >Hälsa henne så gott och säg att jag för alltid har lilla tella i hjärtat.

    Kram från Åsa med Engel i nangijala
  4. 2
    åhhhhhhhhhhhhhh hur är de med katarina de va så längesedan jag hörde från henne. >Hälsa henne så gott och säg att jag för alltid har lilla tella i hjärtat.

    Kram från Åsa med Engel i nangijala
  5. Medlem sedan
    May 2003
    #3

    Lilla Tella

    Hej,

    Har inte varit här på evigheter, men kommer ihåg Tella. Hoppas ni har det så bra det går.

    Kram
    Mia, Mamma till lilla Hugo Bus,, som inte fick uppleva sin 3-årsdag
    I vårt Fotogalleri finns foton och filmer på Hugo och oss andra. Jag skriver också Mina reflektioner nästan varje dag. Välkommen in till www.momartens.se. Skriv gärna i vår gästbok!
  6. 3
    Lilla Tella Hej,

    Har inte varit här på evigheter, men kommer ihåg Tella. Hoppas ni har det så bra det går.

    Kram
    Mia, Mamma till lilla Hugo Bus,, som inte fick uppleva sin 3-årsdag

Liknande trådar

  1. Katarina med Tella!
    By kajsanlo in forum Värme & medkänsla
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-03-23, 13:24
  2. Lilla Tella
    By Bara jag in forum Värme & medkänsla
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-03-22, 22:07
  3. Grattis Tella!
    By starlet1 in forum Änglabarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-03-22, 17:30
  4. Katarina med Tella
    By Elin & Emilia in forum Värme & medkänsla
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-03-22, 16:45
  5. Grattis Tella
    By Emma med Tova in forum Värme & medkänsla
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-03-22, 11:41
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar