Nån med Swedbanks 60 dagars
Arbete, ekonomi & juridik
  1. Medlem sedan
    Oct 1999
    #1

    Nån med Swedbanks 60 dagars

    sk "rörliga" bo lån här, som fått hem brevet om nån himla höjning av referensränta eller nåt? Vi fick igår och jag läste om det i Dagens Industri nu...men fattar ändå inte riktigt, i brevet stod det ju att somliga fick ju lägre ränta än nu ändå...de skriver ju inte begriplig svenska. Är det nu man ska byta bank tro...
  2. 1
    Nån med Swedbanks 60 dagars sk "rörliga" bo lån här, som fått hem brevet om nån himla höjning av referensränta eller nåt? Vi fick igår och jag läste om det i Dagens Industri nu...men fattar ändå inte riktigt, i brevet stod det ju att somliga fick ju lägre ränta än nu ändå...de skriver ju inte begriplig svenska. Är det nu man ska byta bank tro...
  3. Medlem sedan
    Sep 2002
    #2

    Nja inte om du själv...

    ..kontaktar banken o frågar dem vad detta innebär för dig...
    Det kan ju innebära att Ni inte märker av deras höjning o räntan blir oförändrad...
    Sluta leta det enda sättet att finna det du söker....
  4. 2
    Nja inte om du själv... ..kontaktar banken o frågar dem vad detta innebär för dig...
    Det kan ju innebära att Ni inte märker av deras höjning o räntan blir oförändrad...
  5. Medlem sedan
    Jan 2005
    #3
    Vi fick samma brev. Det innebär väl att vi inte får lika stora sänkningar som vi "borde" få om man kollar i räntetabellerna. Jag tycker det verkar lite sniket av banken, men jag vet inte om det är specifikt för Swedbank eller om andra banker gör likadant.
  6. 3
    Vi fick samma brev. Det innebär väl att vi inte får lika stora sänkningar som vi "borde" få om man kollar i räntetabellerna. Jag tycker det verkar lite sniket av banken, men jag vet inte om det är specifikt för Swedbank eller om andra banker gör likadant.

Liknande trådar

  1. Nån med Swedbanks 60-dagars
    By Svammelmamma in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-03-25, 08:47
  2. Fel på swedbanks internetbank??
    By Jenny_ in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-03-24, 10:26
  3. Swedbanks ränterövare
    By Desperado in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-12-22, 18:12
  4. Swedbanks hemsida
    By m-dmed2 in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-10-13, 09:52
  5. swedbanks hemsida
    By ~Emma~ in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-01-15, 11:58
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar