Kvitto på internetbank?
Arbete, ekonomi & juridik
  1. anonymt namn
    #1

    Kvitto på internetbank?

    Hej,
    har en "Dum" fråga. Om man betalar en räkning på internetbanken och vill maila in ett kvitto på det till den man betalat hur gör man då? (Har Nordeas internetbank) Någon som skulle vilja hjälpa mig? Tack på förhand!
  2. 1
    Kvitto på internetbank? Hej,
    har en "Dum" fråga. Om man betalar en räkning på internetbanken och vill maila in ett kvitto på det till den man betalat hur gör man då? (Har Nordeas internetbank) Någon som skulle vilja hjälpa mig? Tack på förhand!
  3. Medlem sedan
    Jan 2000
    #2
    Jag har Nordea och när jag har behövt mejlat ett kvitto så har jag printat ut kvitto från betalningen från internetbanken. Sedan har jag scannat in kvittot och mejlat det.

    Då behöver man förstås tillgång till scanner.
  4. 2
    Jag har Nordea och när jag har behövt mejlat ett kvitto så har jag printat ut kvitto från betalningen från internetbanken. Sedan har jag scannat in kvittot och mejlat det.

    Då behöver man förstås tillgång till scanner.
  5. Medlem sedan
    Jun 2004
    #3
    Skriv ut kvittot från betalningen på internetbanken som pdf så kan du maila pdf:en.
  6. 3
    Skriv ut kvittot från betalningen på internetbanken som pdf så kan du maila pdf:en.
  7. KyrkRåttan
    #4
    Annars kan man väl spara kvittot som pdf, och sen maila det? Då behövs ingen scanner.
  8. 4
    Annars kan man väl spara kvittot som pdf, och sen maila det? Då behövs ingen scanner.
  9. Anonym
    #5
    Hur sparar man som pdf fil?
  10. 5
    Hur sparar man som pdf fil?
  11. Medlem sedan
    Jun 2004
    #6
    Installera någon pdf-programvara som är gratis, någon kanske kan rekommendera bra programvara, själv har jag förmånen att ha tillgång till Adobes hela programsvit på jobbet så det behöver jag inte. Sedan hamnar pdf-creatorn som en skrivare så du trycker bara på print eller skriv ut och väljer pdf-creatorn och sparar filen under lämpligt namn. Vips, färdigt.
  12. 6
    Installera någon pdf-programvara som är gratis, någon kanske kan rekommendera bra programvara, själv har jag förmånen att ha tillgång till Adobes hela programsvit på jobbet så det behöver jag inte. Sedan hamnar pdf-creatorn som en skrivare så du trycker bara på print eller skriv ut och väljer pdf-creatorn och sparar filen under lämpligt namn. Vips, färdigt.
  13. Medlem sedan
    Aug 2006
    #7
    Ta en skärmdump, det brukar vara ok - men se upp så du inte skickar med för många uppgifter (t ex vilket ditt konto, namn och personnummer är)!

    De flesta jag har att göra med accepterar en skärmdump, även en beskuren (görs lätt i t ex "paint" som följer med alla Windows-datorer)
  14. 7
    Ta en skärmdump, det brukar vara ok - men se upp så du inte skickar med för många uppgifter (t ex vilket ditt konto, namn och personnummer är)!

    De flesta jag har att göra med accepterar en skärmdump, även en beskuren (görs lätt i t ex "paint" som följer med alla Windows-datorer)

Liknande trådar

  1. Handelsbnkens Internetbank
    By sprengja in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-11-23, 16:34
  2. enklare internetbank?
    By Tereza in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 31
    Senaste inlägg: 2010-11-13, 19:44
  3. Fel på swedbanks internetbank??
    By Jenny_ in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-03-24, 10:26
  4. Betala via internetbank (OT)
    By -mea- in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-11-01, 13:54
  5. FSB Internetbank - Firefox
    By Britt in forum Hem & fritid
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-02-09, 16:24
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar