järnvärdet upp :)
_0907 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2007
    #1

    järnvärdet upp :)

    Tjohej, efter två niferex om dagen tillsammans med c-vitamin, undvikande av mjölkprodukter så har mitt hb gått upp från 101 för en månad sedan (100 månaden innan) till 108... Helt otroligt Jaja, det är ingen fara iaf, bebisen tar tydligen mycket just nu och huvudsaken var att det inte gick ner så då är det väl bra!?

    Blodtryck bra (110/70), hjärtljudet missade jag... 140 har jag haft båda tidigare gångerna iaf, magmåttet 28 (förra gången 24).

    Vecka 30 imorgon tror jag
    Frågade dessutom om cyklingen och det var inget jag skulle sluta med utan hon tyckte bara att det var bra.
  2. 1
    järnvärdet upp :) Tjohej, efter två niferex om dagen tillsammans med c-vitamin, undvikande av mjölkprodukter så har mitt hb gått upp från 101 för en månad sedan (100 månaden innan) till 108... Helt otroligt Jaja, det är ingen fara iaf, bebisen tar tydligen mycket just nu och huvudsaken var att det inte gick ner så då är det väl bra!?

    Blodtryck bra (110/70), hjärtljudet missade jag... 140 har jag haft båda tidigare gångerna iaf, magmåttet 28 (förra gången 24).

    Vecka 30 imorgon tror jag
    Frågade dessutom om cyklingen och det var inget jag skulle sluta med utan hon tyckte bara att det var bra.
  3. Medlem sedan
    Mar 2002
    #2
    Skönt att järnet stigit! Cykling är jättebra har jag hört, nästan den enda motionsformen som funkar när man har besvär från bäckenet dessutom. Så cykla på du!
    /Mari med Alvin 18/6-07 och Pelle med bf 26/6-09
  4. 2
    Skönt att järnet stigit! Cykling är jättebra har jag hört, nästan den enda motionsformen som funkar när man har besvär från bäckenet dessutom. Så cykla på du!
    /Mari med Alvin 18/6-07 och Pelle med bf 26/6-09
  5. Medlem sedan
    Jun 2007
    #3
    ja det går ju iaf inte neråt så det måste ju vara positivt, men jag hade gärna sluppit de här järntabletterna...
    Jo cykla är fantastiskt skönt om man bortser från uppförsbackarna som ligger hela vägen hem från jobbet, cyklade med dotra bak igår till och från bm och hon var så imponerad över att jag orkade cykla så långt Hon är ju bara tre år dock...
  6. 3
    ja det går ju iaf inte neråt så det måste ju vara positivt, men jag hade gärna sluppit de här järntabletterna...
    Jo cykla är fantastiskt skönt om man bortser från uppförsbackarna som ligger hela vägen hem från jobbet, cyklade med dotra bak igår till och från bm och hon var så imponerad över att jag orkade cykla så långt Hon är ju bara tre år dock...

Liknande trådar

  1. Järnvärdet?
    By sensommarbarn in forum _1107 Julibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2011-01-06, 11:57
  2. järnvärdet
    By jane1979 in forum _0805 Majbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-01-30, 15:39
  3. Järnvärdet
    By Quintuz in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-07-04, 10:40
  4. järnvärdet??
    By elin med hemlis in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-02-14, 20:08
  5. Järnvärdet
    By Elin. in forum _0607 Julibarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-01-17, 15:15
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar