Lite ovanliga pojknamn?? - Sidan 2
Namn, dop & namngivning
  1. Medlem sedan
    Feb 2009
    #21
    Astor och Paul?
  2. 21
    Astor och Paul?
  3. Medlem sedan
    Dec 2008
    #22
    Med andra ord det perfekta namnet för två tvillingpojkar jag tyckte i alla fall att de var jättecoola
  4. 22
    Med andra ord det perfekta namnet för två tvillingpojkar jag tyckte i alla fall att de var jättecoola
  5. Medlem sedan
    Jun 2007
    #23
    absolut fint !!
  6. 23
    absolut fint !!
  7. Medlem sedan
    Dec 2008
    #24
    Fina namn men det blir nog ingen Astor trots allt.. 14 namn kvar att välja bland..
  8. 24
    Fina namn men det blir nog ingen Astor trots allt.. 14 namn kvar att välja bland..
  9. Medlem sedan
    Dec 2008
    #25
    Ja snopet
    Kul att du gillar Sander.... Dante har vi plockat bort från listan nu :P
  10. 25
    Ja snopet
    Kul att du gillar Sander.... Dante har vi plockat bort från listan nu :P
  11. Medlem sedan
    Dec 2008
    #26
    Ja Jonah tycker jag är jättefint...Dante har vi plockat bort.. men Jonah är absolut en favorit tack!
  12. 26
    Ja Jonah tycker jag är jättefint...Dante har vi plockat bort.. men Jonah är absolut en favorit tack!
  13. Mammanym
    #27
    Leander tycker jag är så fint och mjukt. Dock hitar jag spontant inget namn som passar jättebra till-ska vara Alexander då...eller Valentin, Cornelius kanske

    Annars tycker jag att Melker och Ossian är två moderna fina namn (fast ändå gamla robusta) som passar jättefint ihop.

    Mitt egna aldeles favvonamn är Theodor och då skulle en brorsa kunna heta Maximilian, Nicholas, Sander, Jeremiah eller något annat lite udda fint...
  14. 27
    Leander tycker jag är så fint och mjukt. Dock hitar jag spontant inget namn som passar jättebra till-ska vara Alexander då...eller Valentin, Cornelius kanske

    Annars tycker jag att Melker och Ossian är två moderna fina namn (fast ändå gamla robusta) som passar jättefint ihop.

    Mitt egna aldeles favvonamn är Theodor och då skulle en brorsa kunna heta Maximilian, Nicholas, Sander, Jeremiah eller något annat lite udda fint...
  15. Medlem sedan
    Dec 2008
    #28
    Tackar! Många fina förslag..
    Älskar Sander/Xander, så det har vi på listan..gillar även Maximilian men det låter inte bra med efternamnet. Theodor älskar jag också, men det heter pappan till barnen.
  16. 28
    Tackar! Många fina förslag..
    Älskar Sander/Xander, så det har vi på listan..gillar även Maximilian men det låter inte bra med efternamnet. Theodor älskar jag också, men det heter pappan till barnen.
  17. Medlem sedan
    Jan 2004
    #29
    Vad roligt
    Lycka till! Hoppas jag inte missar om du berättar vad det blir till slut, är lite nyfiken
  18. 29
    Vad roligt
    Lycka till! Hoppas jag inte missar om du berättar vad det blir till slut, är lite nyfiken
  19. Medlem sedan
    Dec 2008
    #30
    Hehe det kommer nog snart. Åtta namn kvar att välja bland....
  20. 30
    Hehe det kommer nog snart. Åtta namn kvar att välja bland....
Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12

Liknande trådar

  1. Lite ovanliga pojknamn, vad säger ni?
    By Anonym in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2011-10-15, 21:16
  2. Ovanliga pojknamn?
    By anonymt namn in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2009-01-09, 19:57
  3. ovanliga pojknamn
    By Aniciara in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-12-13, 17:03
  4. Ovanliga pojknamn på K
    By Knaasen in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-11-10, 15:12
  5. Ovanliga pojknamn
    By Mimmi in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2006-08-21, 19:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar