Nu kom hon på det
_0504 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2004
    #1

    Nu kom hon på det

    Hur man cyklar utan stödhjul, hur man startar utan att pappa håller i och hur man bromsar. Jag har en superlycklig tjej där hemma just nu.
    Mamma till Robin -02, Rebecca -05 & Oliver -07
    http://trollungarna.blogg.se/
  2. 1
    Nu kom hon på det Hur man cyklar utan stödhjul, hur man startar utan att pappa håller i och hur man bromsar. Jag har en superlycklig tjej där hemma just nu.
  3. Medlem sedan
    Jun 2002
    #2
    grattis! visst är det kul när det lossnar... Noel började förra året, och var stolt som en tupp
  4. 2
    grattis! visst är det kul när det lossnar... Noel började förra året, och var stolt som en tupp
  5. Medlem sedan
    Aug 2002
    #3

    ahhh duktigt :)

    Vad härligt! Att lära sig cykla måste vara lika stort som att lära sig gå
  6. 3
    ahhh duktigt :) Vad härligt! Att lära sig cykla måste vara lika stort som att lära sig gå
  7. Medlem sedan
    Feb 2005
    #4

    Vad duktigt!!

    Kan tänka mig att hon är riktigt stolt =)

    Hanna fick sin första tvåhjuling i fyraårspresent så hon behöver nog lära känna cykeln lite mer innan vi försöker utan stödhjul. Hon är mäkta stolt över att ha en "stor" cykel över huvud taget =D
    Mamma till Hanna (april 05) & Ida (juli 07)
  8. 4
    Vad duktigt!! Kan tänka mig att hon är riktigt stolt =)

    Hanna fick sin första tvåhjuling i fyraårspresent så hon behöver nog lära känna cykeln lite mer innan vi försöker utan stödhjul. Hon är mäkta stolt över att ha en "stor" cykel över huvud taget =D
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar