Present.
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    Feb 2008
    #1

    Present.

    Vi ska strax fira en 15-åring i vänkretsen och jag funtar på att köpa lite mineralsmink i form av I.D:s ögonskugga. Nu har jag ytterst lite tid (och ork pga amning dygnet runt) och har inte möjlighet att springa runt och kika men tänker ändå fråga er om ni har några andra bra presenttips för en piffsig liten hip södermalmsböna (med inslag av Östermalm) som blir byxmyndig. Jag köper av princip inte kläder eller smycken (det blir ju så sällan rätt) men kan tänkas övertygas om någon har en kanonidé. (Presentkort är sista utvägen.) Så vad skulle du köpa till en modemedveten 15-åring?
  2. 1
    Present. Vi ska strax fira en 15-åring i vänkretsen och jag funtar på att köpa lite mineralsmink i form av I.D:s ögonskugga. Nu har jag ytterst lite tid (och ork pga amning dygnet runt) och har inte möjlighet att springa runt och kika men tänker ändå fråga er om ni har några andra bra presenttips för en piffsig liten hip södermalmsböna (med inslag av Östermalm) som blir byxmyndig. Jag köper av princip inte kläder eller smycken (det blir ju så sällan rätt) men kan tänkas övertygas om någon har en kanonidé. (Presentkort är sista utvägen.) Så vad skulle du köpa till en modemedveten 15-åring?
  3. Medlem sedan
    Apr 2004
    #2
    Om hon tycker smink är kul skulle jag om jag vore du beställa mineralskuggor, men inte från i.d. För samma pris som du får en skugga därifrån kan du få tjugo rejält tilltagna prover från Taylor Made minerals eller MAD minerals. Om du har väldigt lite tid kan du få snabb leverans från svenska Tikei, men deras skuggor har jag inte testat och kan därför inte uttala mig om. TMM och MAD har dock grymt bra kvalitet!
  4. 2
    Om hon tycker smink är kul skulle jag om jag vore du beställa mineralskuggor, men inte från i.d. För samma pris som du får en skugga därifrån kan du få tjugo rejält tilltagna prover från Taylor Made minerals eller MAD minerals. Om du har väldigt lite tid kan du få snabb leverans från svenska Tikei, men deras skuggor har jag inte testat och kan därför inte uttala mig om. TMM och MAD har dock grymt bra kvalitet!
  5. Medlem sedan
    May 2004
    #3

    Kul idé!

    Jag tror också att ett helt gäng med olika färger skulle uppskattas! Jag hinner aldrig någonsin med att göra slut på mina ögonskuggor, så prover räcker långt. Bra sminkborstar kunde vara något annars!
  6. 3
    Kul idé! Jag tror också att ett helt gäng med olika färger skulle uppskattas! Jag hinner aldrig någonsin med att göra slut på mina ögonskuggor, så prover räcker långt. Bra sminkborstar kunde vara något annars!
  7. Medlem sedan
    Feb 2008
    #4
    Tack. Kanonbra idé!
  8. 4
    Tack. Kanonbra idé!
  9. Medlem sedan
    Feb 2008
    #5
    Det löser ju även färgproblematiken dvs. vilken färg ska jag välja.
  10. 5
    Det löser ju även färgproblematiken dvs. vilken färg ska jag välja.

Liknande trådar

  1. 40 års present
    By Folkabo in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-04-16, 13:45
  2. 50 ârs present
    By j-fr in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-04-03, 20:23
  3. 30- present
    By anonymt namn in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-03-16, 12:38
  4. Bra present?
    By Strumplisa in forum _0711 Novemberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-02-28, 19:20
  5. Dop-present?
    By -Fluffyn- in forum Hem & fritid
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-08-11, 12:41
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar