Sprattelgubbe!
_0912 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2005
    #1

    Sprattelgubbe!

    Även jag har varit på VUL idag. Sparven därinne flaxade runt av bara den. Jag blev så lättad att jag började gråta. Nu borde det ju verkligen, verkligen gå bra.

    I övrigt var crown-rump length ungefär 5.5 cm och enligt läkaren skulle det innebära ca 8 cm från huvudet till fötterna. Vi pratade lite allmänt och han reagerade på min överrörlighet och tidigare blödningskomplikationer, så hej spec-mvc och hejdå bb stockholm misstänker jag.

    Med mig hem fick jag en superfin bild i profil där man ser en liten hand, näsa, mun och var ögonen är.
  2. 1
    Sprattelgubbe! Även jag har varit på VUL idag. Sparven därinne flaxade runt av bara den. Jag blev så lättad att jag började gråta. Nu borde det ju verkligen, verkligen gå bra.

    I övrigt var crown-rump length ungefär 5.5 cm och enligt läkaren skulle det innebära ca 8 cm från huvudet till fötterna. Vi pratade lite allmänt och han reagerade på min överrörlighet och tidigare blödningskomplikationer, så hej spec-mvc och hejdå bb stockholm misstänker jag.

    Med mig hem fick jag en superfin bild i profil där man ser en liten hand, näsa, mun och var ögonen är.
  3. Medlem sedan
    Apr 2009
    #2
    Jättekul! Grattis till dig!
  4. 2
    Jättekul! Grattis till dig!
  5. Medlem sedan
    May 2005
    #3

    Åh!

    Vad härligt! Blir alldeles tårögd när jag läser ditt inlägg. Så glad för din skull!
  6. 3
    Åh! Vad härligt! Blir alldeles tårögd när jag läser ditt inlägg. Så glad för din skull!
  7. Medlem sedan
    Jul 2002
    #4

    Åh, vad härligt att...

    få sen den lilla
  8. 4
    Åh, vad härligt att... få sen den lilla
  9. Medlem sedan
    Jan 2009
    #5
    Åh vad härligt!
  10. 5
    Åh vad härligt!
  11. Medlem sedan
    Nov 1999
    #6
    åhhhh jag vill oxå se bebisen!
  12. 6
    åhhhh jag vill oxå se bebisen!

Liknande trådar

  1. Sprattelgubbe!
    By emma10 in forum _1012 Decemberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-09-22, 16:22
  2. sprattelgubbe =)
    By bebis dec 2010 in forum _1012 Decemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-08-04, 12:18
  3. En sån sprattelgubbe!
    By Kat- in forum _1003 Marsbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-11-18, 14:52
  4. Missnöjd sprattelgubbe
    By 41:an in forum _0905 Majbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-09-16, 07:09
  5. Sprattelgubbe!
    By Snice in forum _0811 Novemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-02-01, 22:30
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar