Hur mycket kläder behöver man:
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Feb 2001
    #1

    Hur mycket kläder behöver man:

    30 årig tjej hur mcyket behövs för att klara ca 10 dagar. Vad behöver en 30 årig man och vad behöver två killar på 7 och 10 år?

    Frågan är udda jag vet men svaret är viktigt för mig... Orsaken till frågan behåller jag för mig själv. Kläderna ska klara alla väder och så vidare i sommar och en bit in i höst.
  2. 1
    Hur mycket kläder behöver man: 30 årig tjej hur mcyket behövs för att klara ca 10 dagar. Vad behöver en 30 årig man och vad behöver två killar på 7 och 10 år?

    Frågan är udda jag vet men svaret är viktigt för mig... Orsaken till frågan behåller jag för mig själv. Kläderna ska klara alla väder och så vidare i sommar och en bit in i höst.
  3. Medlem sedan
    Mar 2003
    #2

    Har ni tvättmöjlighet?

    Annars får man väl räkna en tröja per dag?
  4. 2
    Har ni tvättmöjlighet? Annars får man väl räkna en tröja per dag?
  5. Medlem sedan
    Feb 2001
    #3
    Nopp någon direkt tvättmöjlighet finns inte. Ja i en balja vatten och tvätta förhand är alternativet.
  6. 3
    Nopp någon direkt tvättmöjlighet finns inte. Ja i en balja vatten och tvätta förhand är alternativet.
  7. Medlem sedan
    Oct 2002
    #4
    Behöver ni vara snygga? Annars så skulle jag säga per person: 2 par jeans, 2 kjolar, 1 par shorts. (Byt ut kjolar mot valfri sval utrustning för killarna om de inte gillar kjol ) 5 eller 10 t-shirts / linnen beroende på om ni vill tvätta eller inte. samma med trosor / kallingar. Strumpor - 5 par om det är sommar, 10 par om det är så kallt att man börjat använda det. 4 hoods / tjockare tröjor. 1 jacka, regnkläder. Gympadojor, sandaler, stövlar.
  8. 4
    Behöver ni vara snygga? Annars så skulle jag säga per person: 2 par jeans, 2 kjolar, 1 par shorts. (Byt ut kjolar mot valfri sval utrustning för killarna om de inte gillar kjol ) 5 eller 10 t-shirts / linnen beroende på om ni vill tvätta eller inte. samma med trosor / kallingar. Strumpor - 5 par om det är sommar, 10 par om det är så kallt att man börjat använda det. 4 hoods / tjockare tröjor. 1 jacka, regnkläder. Gympadojor, sandaler, stövlar.
  9. Medlem sedan
    Feb 2001
    #5
    Tack. Ja killarna får nog ha shorts istället för kjol...
  10. 5
    Tack. Ja killarna får nog ha shorts istället för kjol...
  11. Medlem sedan
    Feb 2001
    #6
    Glömde nej vi behöver inte vara snygga utam mer vardagskläder som faktiskt ska tåla vad grabbar i 7 och 10 års åldern gör till vardags.
  12. 6
    Glömde nej vi behöver inte vara snygga utam mer vardagskläder som faktiskt ska tåla vad grabbar i 7 och 10 års åldern gör till vardags.
  13. Medlem sedan
    Sep 1998
    #7

    Är det semester eller är det

    vanliga jobb/skoldagar?
  14. 7
    Är det semester eller är det vanliga jobb/skoldagar?
  15. Medlem sedan
    Feb 2001
    #8
    Vanliga dagar...
  16. 8
    Vanliga dagar...

Liknande trådar

  1. Hur mycket kläder behöver man?
    By annchen in forum 1202 Februaribarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2011-09-13, 12:33
  2. Hur mycket kläder behöver man?
    By Mamma med två in forum Småbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-07-16, 19:36
  3. Hur mycket kläder??
    By tindra83 in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-04-17, 08:18
  4. Hur mycket kläder behöver en 11-mån?
    By nelina23 in forum Småbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-10-17, 17:43
  5. Hur mycket kläder behöver en 3 åring
    By En som tröttnat på alla klädhögar in forum Småbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-10-16, 15:26
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar