Många här med missfall?
Försöker bli med barn
  1. Medlem sedan
    Mar 2009
    #1

    Många här med missfall?

    Vad tråkigt att höra att flera av er kommit tillbaka! Verkar som att det är ganska vanligt med missfall trots allt. Fick missfall på 2:a försöket med 2:an i höstas. Kändes jättetungt och har hängt här sen dess. Det har dock inte varit så många som återkommit hit efter att ha testat positivt sen dess. Hoppas att ni repar er fort och att ni blir på smällen snart igen!

    Fler som har fått missfall?
  2. 1
    Många här med missfall? Vad tråkigt att höra att flera av er kommit tillbaka! Verkar som att det är ganska vanligt med missfall trots allt. Fick missfall på 2:a försöket med 2:an i höstas. Kändes jättetungt och har hängt här sen dess. Det har dock inte varit så många som återkommit hit efter att ha testat positivt sen dess. Hoppas att ni repar er fort och att ni blir på smällen snart igen!

    Fler som har fått missfall?
  3. Medlem sedan
    Oct 2008
    #2
    Ja, jag fick på sjätte försöket... Går bara och väntar på att få försöka igen... Men jag har modet uppe och har inte gett upp än på länge. Hur känns allting själv?
  4. 2
    Ja, jag fick på sjätte försöket... Går bara och väntar på att få försöka igen... Men jag har modet uppe och har inte gett upp än på länge. Hur känns allting själv?
  5. Medlem sedan
    Mar 2002
    #3
    samma här, försök sex med trean gick inte vägen...

    Jag väntar bara på att jag ska sluta blöda nån jäkla gång.. Här står ju verkligen sexlivet helt still.. grrr...

    Hur går det för dig lippen, har du slutat blöda? Hur många dagar blödde du?
  6. 3
    samma här, försök sex med trean gick inte vägen...

    Jag väntar bara på att jag ska sluta blöda nån jäkla gång.. Här står ju verkligen sexlivet helt still.. grrr...

    Hur går det för dig lippen, har du slutat blöda? Hur många dagar blödde du?
  7. Medlem sedan
    Dec 2006
    #4
    Tyvärr ja I vecka 6 den 12:e maj.. Vi försöker direkt igen! Känner att det är det vi vill Kram
  8. 4
    Tyvärr ja I vecka 6 den 12:e maj.. Vi försöker direkt igen! Känner att det är det vi vill Kram
  9. Medlem sedan
    Dec 2006
    #5
    Jag blödde i ca 6 dgr, ung som en vanlig mens! Är nu på försök 5-6 med 2.an..
  10. 5
    Jag blödde i ca 6 dgr, ung som en vanlig mens! Är nu på försök 5-6 med 2.an..
  11. Medlem sedan
    Oct 2008
    #6
    Jag blödde nog i 5-6 dagar och nu orkar jag inte vänta längre. Nu kör vi igen, vill bara få en liten. Just ikväll känns det tungt och det är en vecka sen idag... Själv då?
  12. 6
    Jag blödde nog i 5-6 dagar och nu orkar jag inte vänta längre. Nu kör vi igen, vill bara få en liten. Just ikväll känns det tungt och det är en vecka sen idag... Själv då?
  13. Medlem sedan
    Apr 2009
    #7
    Hej Fritz,
    vet inte om jag skrivit till dig och beklagat. Ser dock att du tar nya friska tag det är bra!

    Hoppas att det går bra för er!
    Kram
  14. 7
    Hej Fritz,
    vet inte om jag skrivit till dig och beklagat. Ser dock att du tar nya friska tag det är bra!

    Hoppas att det går bra för er!
    Kram
  15. Medlem sedan
    Mar 2009
    #8

    Jodå..

    jag blödde i 8 dagar tror jag... Men jag kollade med ägglossningsstickor och de gav utslag 14 dagar efter... så kroppen kom igång direkt efteråt. De säger ju att kroppen kan behöva lite tid att vila sig efteråt. Men det var nog så pass tidigt att kroppen inte hunnit ställa om sig. har dock inte lyckats sen dess... Fick mf den 20:e oktober, 5 dagar innan mitt bröllop! Trist måste jag säga!

    Men varje gång som mensen taggar av blir jag lika sugen igen på att fortsätta kämpa! Hoppas på att få ett plus någon gång i sommar. Annars kommer vi att söka hjälp!

    Lycka till!
  16. 8
    Jodå.. jag blödde i 8 dagar tror jag... Men jag kollade med ägglossningsstickor och de gav utslag 14 dagar efter... så kroppen kom igång direkt efteråt. De säger ju att kroppen kan behöva lite tid att vila sig efteråt. Men det var nog så pass tidigt att kroppen inte hunnit ställa om sig. har dock inte lyckats sen dess... Fick mf den 20:e oktober, 5 dagar innan mitt bröllop! Trist måste jag säga!

    Men varje gång som mensen taggar av blir jag lika sugen igen på att fortsätta kämpa! Hoppas på att få ett plus någon gång i sommar. Annars kommer vi att söka hjälp!

    Lycka till!
  17. Medlem sedan
    Dec 2006
    #9
    Tack och detsamma!!
  18. 9
    Tack och detsamma!!

Liknande trådar

  1. Många missfall
    By Anonym in forum Efter Svårt att bli gravid/IVF
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2012-01-16, 15:37
  2. Vad många missfall...
    By KRÅKA in forum _1108 Augustibarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-12-07, 21:03
  3. Många missfall
    By anonym och ny här in forum Missfall
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-04-12, 13:16
  4. Någon här med många missfall
    By hatar mf in forum Missfall
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-11-10, 19:01
  5. Undrar just hur många missfall
    By Picea in forum Missfall
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-12-06, 20:51
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar