jag blir galen, GALEN!!
Försöker bli med barn
  1. Medlem sedan
    Mar 2002
    #1

    jag blir galen, GALEN!!

    Hcg värdena är fortfarande inte nere på noll och nu börjar de fundera på om det kan vara ett utomkvedes iaf.. Var inne på ul imorse och han tyckte nog att han såg "nått" men han visste inte vad.. Så han skulle skicka en remiss upp till ultragyn som hade mer kunskap och bättre apparater.. Var de fortfarande osäkra och hcg värdet inte vill sjunka helt på kanske de måste operera för att se.. Han rådde mig till att inte ha oskyddat sex just nu först det har blivit ordning på min kropp..

    själv är jag nog mest trött på att få ont i magen titt som tätt... Bläää..

    Och för den delen så känns det lite läskigt att bli gravid igen nu när vi ska till thailand, tänk OM det skulle trassla lika mycket igen... Inte kul att behöva springa på sjukan i thailand lika mycket som jag gjort de sista två veckorna... ( åtta gånger på 2½ vecka...)
    Har Adrian född -02 och Moa -05 samt bf juli 2010.

    It´s nice to be important, but it´s more important to be nice!
  2. 1
    jag blir galen, GALEN!! Hcg värdena är fortfarande inte nere på noll och nu börjar de fundera på om det kan vara ett utomkvedes iaf.. Var inne på ul imorse och han tyckte nog att han såg "nått" men han visste inte vad.. Så han skulle skicka en remiss upp till ultragyn som hade mer kunskap och bättre apparater.. Var de fortfarande osäkra och hcg värdet inte vill sjunka helt på kanske de måste operera för att se.. Han rådde mig till att inte ha oskyddat sex just nu först det har blivit ordning på min kropp..

    själv är jag nog mest trött på att få ont i magen titt som tätt... Bläää..

    Och för den delen så känns det lite läskigt att bli gravid igen nu när vi ska till thailand, tänk OM det skulle trassla lika mycket igen... Inte kul att behöva springa på sjukan i thailand lika mycket som jag gjort de sista två veckorna... ( åtta gånger på 2½ vecka...)
  3. Mamma Gry
    #2

    OJ vad jobbigt

    Usch vilken ovisshet. Det låter jobbigt för dig.

    Hoppas du snart få bra svar och att kroppen kommer i balans igen

    Kram på dig
  4. 2
    OJ vad jobbigt Usch vilken ovisshet. Det låter jobbigt för dig.

    Hoppas du snart få bra svar och att kroppen kommer i balans igen

    Kram på dig
  5. Medlem sedan
    Feb 2009
    #3
    Fy va jobbigt ni har det!
    Hoppas det löser sig med allt innan ni åker då!

    Å han har nog väldigt rätt i det han säger, sjukhus i thailand vill du absolut inte ligga på...

    När e de ni åker ??
  6. 3
    Fy va jobbigt ni har det!
    Hoppas det löser sig med allt innan ni åker då!

    Å han har nog väldigt rätt i det han säger, sjukhus i thailand vill du absolut inte ligga på...

    När e de ni åker ??
  7. Medlem sedan
    Nov 2004
    #4
    amen nää! har inte du haft nog med krångel redan. usch, jag lider med dig. hoppas hoppas hoppas det inte är utomhavandeskap nu.

    kramar i massor!!!
  8. 4
    amen nää! har inte du haft nog med krångel redan. usch, jag lider med dig. hoppas hoppas hoppas det inte är utomhavandeskap nu.

    kramar i massor!!!

Liknande trådar

  1. jag blir galen!!
    By annapanna82 in forum Försöker bli med barn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-03-29, 07:18
  2. Blir galen
    By Anonym in forum Astma & allergi - barn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2010-06-20, 19:11
  3. är man galen eller galen..leksaker..
    By pust.. in forum Småbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-01-31, 22:29
  4. Blir galen på kläder som inte blir rena
    By PetraKalmar in forum En bra idé
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-05-10, 06:50
  5. Jag blir galen, galen
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-12-19, 19:31
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar