Gungställning från Silvan?
Arbete, ekonomi & juridik
  1. Medlem sedan
    Apr 2006
    #1

    Gungställning från Silvan?

    Är det någon som vet vad gungställningen från silvan heter. Den är i trä med stege på ena sidan och plats för två gungor. Vi köpte en sån förra sommaren när sonen fyllde två och tänkte köpa till rutchkanedelen nu i sommar när han fyller tre. Det är bara det att nu när vi skulle köpa den upptäcer vi att Silvan lagt ned och jag tänkte att om jag visste vad tillverkaren heter så kanske jag kan spåra upp nån annan som säljer rutchkanan...

    Nån som kan hjälpa? Det känns lite snopet, att Silvan skulle försvinna kunde man ju inte tro liksom...
    Maya med Viggo och Idun.

    Läs vår blogg:
    http://www.miffot.com
  2. 1
    Gungställning från Silvan? Är det någon som vet vad gungställningen från silvan heter. Den är i trä med stege på ena sidan och plats för två gungor. Vi köpte en sån förra sommaren när sonen fyllde två och tänkte köpa till rutchkanedelen nu i sommar när han fyller tre. Det är bara det att nu när vi skulle köpa den upptäcer vi att Silvan lagt ned och jag tänkte att om jag visste vad tillverkaren heter så kanske jag kan spåra upp nån annan som säljer rutchkanan...

    Nån som kan hjälpa? Det känns lite snopet, att Silvan skulle försvinna kunde man ju inte tro liksom...
  3. Medlem sedan
    Jan 1999
    #2
    Fråga inne på Hus & Hem. Jag vet att jag såg ngn diskussion om dessa gungställningar där inne för ett tag sedan. Tror (men är inte säker) att Sprengja hade en sådan.
  4. 2
    Fråga inne på Hus & Hem. Jag vet att jag såg ngn diskussion om dessa gungställningar där inne för ett tag sedan. Tror (men är inte säker) att Sprengja hade en sådan.
  5. Medlem sedan
    Mar 2004
    #3
    Bauhaus säljer liknande så deras rutchkanor borde passa.
  6. 3
    Bauhaus säljer liknande så deras rutchkanor borde passa.
  7. Beijer kanske
    #4
    Prova att fråga hos Beijer Bygg, de kanske vet
    eftersom de tagit över en del av Silvanbutikerna.

    http://www.silvan.se/
  8. 4
    Prova att fråga hos Beijer Bygg, de kanske vet
    eftersom de tagit över en del av Silvanbutikerna.

    http://www.silvan.se/
  9. Medlem sedan
    Apr 2006
    #5
    Tack för tipsen! Beijer har jag ringt, de sa att de inte trodde den skulle gå att få tag i eftersom Silvan importerar från danmark och ingen annan gör det. Men tittade på den från Bauhaus och den ser ju ut att kunna passa så vi får nog ta en utflykt till gbg och titta närmare på den. Annars får det bli en fristående, men de ser lite läskiga ut, som om de ska välta rätt lätt... Men de borde ju vara hyfsat stabila, annars skulle ju ingen köpa dem...
    Maya med Viggo och Idun.

    Läs vår blogg:
    http://www.miffot.com
  10. 5
    Tack för tipsen! Beijer har jag ringt, de sa att de inte trodde den skulle gå att få tag i eftersom Silvan importerar från danmark och ingen annan gör det. Men tittade på den från Bauhaus och den ser ju ut att kunna passa så vi får nog ta en utflykt till gbg och titta närmare på den. Annars får det bli en fristående, men de ser lite läskiga ut, som om de ska välta rätt lätt... Men de borde ju vara hyfsat stabila, annars skulle ju ingen köpa dem...

Liknande trådar

  1. Gungställning i trä
    By Lillmysan in forum Försöker bli med barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-06-27, 21:40
  2. gungställning
    By --jimi-- in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-05-06, 01:09
  3. Lekstuga, Silvan el K-Rauta?
    By Chamela in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-04-03, 10:54
  4. Gungställning
    By Molly m 2 killar in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-22, 19:20
  5. Gungställning?
    By Annica med A o L in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-04-10, 07:28
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar