Kli kli kli över hela kroppen!
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    May 2002
    #1

    Kli kli kli över hela kroppen!

    Jag har städat upp smått gullfiberludd i huset idag och gissa om det kliar på exakt hela kroppen nu? Tyvärr var det samma för maken och han snodde duschen först. Problemet är att här i stugan så räcker varmvattnet bara till nästan en dusch (man får skölja av det sista ur hårt i kallvatten, härligt ), så nu har jag att välja på att duscha i iskallt brunnsvatten eller sova med isoleringsdamm över hela mig. Delikat val, eller hur?
    ~ sprengja of fucking everything ~
  2. 1
    Kli kli kli över hela kroppen! Jag har städat upp smått gullfiberludd i huset idag och gissa om det kliar på exakt hela kroppen nu? Tyvärr var det samma för maken och han snodde duschen först. Problemet är att här i stugan så räcker varmvattnet bara till nästan en dusch (man får skölja av det sista ur hårt i kallvatten, härligt ), så nu har jag att välja på att duscha i iskallt brunnsvatten eller sova med isoleringsdamm över hela mig. Delikat val, eller hur?
  3. Medlem sedan
    Jun 2007
    #2

    Viiidrigt .. brr...

    minns när jag lyckades med samma bravad. Nästan omöjligt att få bort ur kläderna..
    Bara måste...... allt....
  4. 2
    Viiidrigt .. brr... minns när jag lyckades med samma bravad. Nästan omöjligt att få bort ur kläderna..
  5. Medlem sedan
    Jul 2002
    #3
    Jag skulle nog välja kallduschen faktiskt. Fast å andra sidan om du lägger dig utan att duscha så kanske du smittar av dig lite ludd till nyduschade maken så fick han för att han snodde duschen.
  6. 3
    Jag skulle nog välja kallduschen faktiskt. Fast å andra sidan om du lägger dig utan att duscha så kanske du smittar av dig lite ludd till nyduschade maken så fick han för att han snodde duschen.
  7. ÅJ67 m 3 kidz
    #4
    Mäh, ni får ju duscha samtidigt ju och sen skall man ALLTID tappa upp en hink med varmt vatten innan man börjar duscha så att man har lite varmvatten kvar att skölja ur håret det sista med.

    I värsta fall får du leta fram en gammal badbalja och så får ni koka upp vatten så du kan blaska av dig.
  8. 4
    Mäh, ni får ju duscha samtidigt ju och sen skall man ALLTID tappa upp en hink med varmt vatten innan man börjar duscha så att man har lite varmvatten kvar att skölja ur håret det sista med.

    I värsta fall får du leta fram en gammal badbalja och så får ni koka upp vatten så du kan blaska av dig.
  9. Medlem sedan
    Dec 2002
    #5
    Läste på DA att dom upptäckt att gullfiber och Rockwoll innehåller
    metylisocyanat.
  10. 5
    Läste på DA att dom upptäckt att gullfiber och Rockwoll innehåller
    metylisocyanat.

Liknande trådar

  1. kliar över hela kroppen
    By spikifoten in forum Kropp & hälsa
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2020-10-14, 16:26
  2. Prickar över hela kroppen
    By YoCheri in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-06-19, 11:31
  3. Små prickar över hela kroppen
    By Jenny m Pontus in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-05-20, 13:28
  4. Kliar över hela kroppen, vad är det
    By Yoker in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-05-04, 21:42
  5. Utslag över hela kroppen...
    By -Nike- in forum _0507 Julibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-11-20, 14:22
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar