Knipkulor
_0904 Aprilbarn
  1. anonymt namn
    #1

    Knipkulor

    Lite pinsam fråga kanske men ja fick tipset av en kompis kompis som precis fått barn att köpa knipkulor hon märkte skillnad på bara någon dag men är det någon som vet hur ja ska få dom att stanna inne precis när ja satt i dom? dom ploppar liksom ut. hon sa att man ska börja med att bara sitta med dom sen stå och sedan tillslut kunna gå med dom men det känns ju inte så trevligt att sätta in dom i vardagsrums soffan och sitta inne på toaletten medans man har dom känns ju inte heller så kul nån som har ett bra tips?
  2. 1
    Knipkulor Lite pinsam fråga kanske men ja fick tipset av en kompis kompis som precis fått barn att köpa knipkulor hon märkte skillnad på bara någon dag men är det någon som vet hur ja ska få dom att stanna inne precis när ja satt i dom? dom ploppar liksom ut. hon sa att man ska börja med att bara sitta med dom sen stå och sedan tillslut kunna gå med dom men det känns ju inte så trevligt att sätta in dom i vardagsrums soffan och sitta inne på toaletten medans man har dom känns ju inte heller så kul nån som har ett bra tips?
  3. Anonym oxå
    #2
    Själv undrar jag hur man får ut dem?! Jag fick hoppa å hoppa för att den skulle komma ut!! Sen dess har jag inte velat prova. Inga tips tyvärr. Någon annan som har bra tips kanske?
  4. 2
    Själv undrar jag hur man får ut dem?! Jag fick hoppa å hoppa för att den skulle komma ut!! Sen dess har jag inte velat prova. Inga tips tyvärr. Någon annan som har bra tips kanske?
  5. Anonym
    #3
    dom ja har är som två kulor som är ihop satta nästan lite ägg formade så är det en tråd på i ena änden presic som en tampong på
  6. 3
    dom ja har är som två kulor som är ihop satta nästan lite ägg formade så är det en tråd på i ena änden presic som en tampong på
  7. Anonym
    #4
    menar inte som en tampong på utan som på en tampong
  8. 4
    menar inte som en tampong på utan som på en tampong
  9. Anonym oxå
    #5
    Det va smartare. Då kan man ju dra ut dem, istället för att hoppa som en tok
  10. 5
    Det va smartare. Då kan man ju dra ut dem, istället för att hoppa som en tok
  11. Anonym
    #6
    a precis
  12. 6
    a precis
  13. Medlem sedan
    Dec 2002
    #7
    Jag köpte mig ett par härom dagen. Små guldfärgade dankar och jag lyckas knipa dem inne i typ 5 minuter, om jag står och går, sedan klonkar de ner en efter en i trosan.

    De tips jag fått är att man kan börja med att ligga i sängen och knipa dem inne aktivt i 15-20 minuter.

    Sedan efter ett tag (veckor) sittande på stol, i soffa, whatever.

    Och först efter träning kan man gå omkring med dem utan att de trillar ut.

    Det kan dröja några veckor, eller månader, efter man fött barn tills man lyckas hålla dem kvar medan man är uppe och rör på sig.

    Så om du inte kan stå och gå utan att de ploppar ut nu är inget konstigt alls, det kan ju som sagt dröja månader.

    Vilken typ av knipkulor har du köpt?
    Det finns ju de guldfärgade små dankarna, som jag har, men efter lite forskning har jag fått veta att de är svåra, så jag är rätt nöjd med mina 5 minuter gående med dem.
    Sedan finns det även större modeller som är lättare, samt silikonklädda, med eller utan snöre.

    Så fort du har kulorna i dig så arbetar musklerna aktivt med knipandet, det är ju det som är det viktiga.
  14. 7
    Jag köpte mig ett par härom dagen. Små guldfärgade dankar och jag lyckas knipa dem inne i typ 5 minuter, om jag står och går, sedan klonkar de ner en efter en i trosan.

    De tips jag fått är att man kan börja med att ligga i sängen och knipa dem inne aktivt i 15-20 minuter.

    Sedan efter ett tag (veckor) sittande på stol, i soffa, whatever.

    Och först efter träning kan man gå omkring med dem utan att de trillar ut.

    Det kan dröja några veckor, eller månader, efter man fött barn tills man lyckas hålla dem kvar medan man är uppe och rör på sig.

    Så om du inte kan stå och gå utan att de ploppar ut nu är inget konstigt alls, det kan ju som sagt dröja månader.

    Vilken typ av knipkulor har du köpt?
    Det finns ju de guldfärgade små dankarna, som jag har, men efter lite forskning har jag fått veta att de är svåra, så jag är rätt nöjd med mina 5 minuter gående med dem.
    Sedan finns det även större modeller som är lättare, samt silikonklädda, med eller utan snöre.

    Så fort du har kulorna i dig så arbetar musklerna aktivt med knipandet, det är ju det som är det viktiga.
  15. Medlem sedan
    Oct 2003
    #8
    Det finns olika sorter, de som du köpt som är lite större och de som är små och guldiga, de är svårare att knipa kvar...de kan man även använda när man har sex...jättemysigt

    Men ligg ner i sängen, öva på att knipa och känna dem, knip runt dem, håll 5-10 sekunder och slappan av. Knip så länge du kan, minst en minut och slappna av. Snart kan du gå omkring med dem. Sen glömmer du att har dem inuti dig och då kan det vara dags att köpa den andra sorten.

    Lycka till!
  16. 8
    Det finns olika sorter, de som du köpt som är lite större och de som är små och guldiga, de är svårare att knipa kvar...de kan man även använda när man har sex...jättemysigt

    Men ligg ner i sängen, öva på att knipa och känna dem, knip runt dem, håll 5-10 sekunder och slappan av. Knip så länge du kan, minst en minut och slappna av. Snart kan du gå omkring med dem. Sen glömmer du att har dem inuti dig och då kan det vara dags att köpa den andra sorten.

    Lycka till!
  17. Anonym
    #9
    mina är rätt stora siliconklädda nästan lite äggformade som sitter ihop så är det snöre i ena änden så är det typ kulor i kulorna eller hur man ska säga så dom vibrerar typ när man rör sig det skulle tydligen hjälpa mina muskler arbeta även om ja inte kniper eller vad det stod. men ja ska testa att ligga på sängen då tack
  18. 9
    mina är rätt stora siliconklädda nästan lite äggformade som sitter ihop så är det snöre i ena änden så är det typ kulor i kulorna eller hur man ska säga så dom vibrerar typ när man rör sig det skulle tydligen hjälpa mina muskler arbeta även om ja inte kniper eller vad det stod. men ja ska testa att ligga på sängen då tack
  19. Medlem sedan
    Jul 2015
    #10
    Köpa knipkulor - http://shytobuy.se
  20. 10
    Köpa knipkulor - http://shytobuy.se

Liknande trådar

  1. knipkulor
    By anonymt namn in forum Sex & erotik
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2015-07-20, 15:10
  2. Knipkulor
    By Kniiip in forum Kropp & hälsa
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-10-26, 07:54
  3. knipkulor
    By cyklamen in forum Mammasnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-09-30, 14:50
  4. Knipkulor....
    By Ullan in forum Mammasnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-09-02, 10:28
  5. Knipkulor då jag är
    By Maria in forum Kropp & hälsa
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-05-01, 17:44
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar