Jag slipper iaf skala potatis imorgon:)
Ordet är fritt
  1. Salander
    #1

    Jag slipper iaf skala potatis imorgon:)

    He, he äntligen. Har fått en skena på armen som fixerar handleden (pga sen-inflammation) och order om vila.
    Då slipper man väl hushållsarbete? Speciellt skala potatis och annat tråkigt.
    Sen blir man en fena på att skriva med fel hand. Inget ont som inte har något gott...
    japp nu ska jag ta fram pralinerna och njuuta
  2. 1
    Jag slipper iaf skala potatis imorgon:) He, he äntligen. Har fått en skena på armen som fixerar handleden (pga sen-inflammation) och order om vila.
    Då slipper man väl hushållsarbete? Speciellt skala potatis och annat tråkigt.
    Sen blir man en fena på att skriva med fel hand. Inget ont som inte har något gott...
    japp nu ska jag ta fram pralinerna och njuuta
  3. Medlem sedan
    May 2002
    #2
    Skala potatis? Det finns väl ingen vettig människa som skalar färskpotatisen?! Möjligen tvätta. Jag skrubbar den inte ens.

    Hoppas inflammationen lägger sig fort, sådant kan ju tyvärr ofta tendera att dra ut på tidden!
  4. 2
    Skala potatis? Det finns väl ingen vettig människa som skalar färskpotatisen?! Möjligen tvätta. Jag skrubbar den inte ens.

    Hoppas inflammationen lägger sig fort, sådant kan ju tyvärr ofta tendera att dra ut på tidden!
  5. Salander
    #3
    Hej! Helt OT så har vi nu en jättefin liten kaninflicka hemma Lejonhuvud/dvärgvädur. Hur lugn och vänlig som helst. Hoppas det håller i sig.
    Läste om kattungarna PUH! det där har vi också gjort en gång. Som att ha bäbisar hemma. Hoppas det går bra med dem
  6. 3
    Hej! Helt OT så har vi nu en jättefin liten kaninflicka hemma Lejonhuvud/dvärgvädur. Hur lugn och vänlig som helst. Hoppas det håller i sig.
    Läste om kattungarna PUH! det där har vi också gjort en gång. Som att ha bäbisar hemma. Hoppas det går bra med dem

Liknande trådar

  1. skala eller icke skala????
    By 0rcid in forum Ordet är fritt
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2008-03-05, 20:46
  2. skala potatis i förväg?
    By *Lillan* in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-11-15, 21:03
  3. Skala potatis till gratang
    By Anna-UK in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-03-09, 17:57
  4. Pâ en skala 1-10
    By dosiss in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2006-10-25, 21:01
  5. Usch för att skala potatis
    By -Catharina- in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-02-16, 16:32
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar