Flirta
Singelmingel
  1. Anonym
    #1

    Flirta

    Hur gör jag nu? Det har dykit upp någon jag är intresserad av och hjärtat pickar på i rekordfart när jag ser denne. Dock kommer vi till dilemmat att det är en jobbsituation där personen ifråga är tillfälligt på arbetsplatsen. Vet inte personens hemma förhållande och verkar totalt ha glömt bort hur man flirtar. Blir tyst som en mus och törs knappt ha ögonkontakt, mycket bra sätt att visa sitt intresse, eller hur ? Men jag vill inte att detta tillfälle går mig förbi ,behöver göra något för att personen ska inse att jag är intresserad. Personen bor ca 10-15 mil ifrån min hemmaort så jag kommer inte springa på denne bara som det är. Jag har bara chansen på jobbet men samtidigt känns det inte speciell proffsigt att flirta på jobbet. Hur göra jag? Tipsa mig? Peppa mig? kom med råd i mängder?
  2. 1
    Flirta Hur gör jag nu? Det har dykit upp någon jag är intresserad av och hjärtat pickar på i rekordfart när jag ser denne. Dock kommer vi till dilemmat att det är en jobbsituation där personen ifråga är tillfälligt på arbetsplatsen. Vet inte personens hemma förhållande och verkar totalt ha glömt bort hur man flirtar. Blir tyst som en mus och törs knappt ha ögonkontakt, mycket bra sätt att visa sitt intresse, eller hur ? Men jag vill inte att detta tillfälle går mig förbi ,behöver göra något för att personen ska inse att jag är intresserad. Personen bor ca 10-15 mil ifrån min hemmaort så jag kommer inte springa på denne bara som det är. Jag har bara chansen på jobbet men samtidigt känns det inte speciell proffsigt att flirta på jobbet. Hur göra jag? Tipsa mig? Peppa mig? kom med råd i mängder?
  3. Medlem sedan
    Nov 2006
    #2
    Börja med o kolla hemförhållandena då kanske. I övrigt e det ju bara o flirta lite och kolla om det besvaras
  4. 2
    Börja med o kolla hemförhållandena då kanske. I övrigt e det ju bara o flirta lite och kolla om det besvaras
  5. Medlem sedan
    Jun 2002
    #3
    måste hålla med Mackan, kolla om personen ifråga är ledig.. och ja om han nu är blyg så fråga om h*n vill käka lunch på tu man hand eller fråga bara om h*n är ledig och vill hitta på ngt ngn kväll eller efter jobbet just go 4 it liksom ...
  6. 3
    måste hålla med Mackan, kolla om personen ifråga är ledig.. och ja om han nu är blyg så fråga om h*n vill käka lunch på tu man hand eller fråga bara om h*n är ledig och vill hitta på ngt ngn kväll eller efter jobbet just go 4 it liksom ...

Liknande trådar

  1. Flirta på Facebook
    By Anonym in forum Kärlek & relationer
    Svar: 26
    Senaste inlägg: 2010-10-06, 21:40
  2. Jag vill flirta!
    By Förbrukad blondin in forum Kärlek & relationer
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-12-17, 09:56
  3. På tal om att flirta
    By Misell in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-09-25, 12:08
  4. Man ska INTE flirta på gymmet
    By marib in forum Ordet är fritt
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2008-07-06, 20:58
  5. Älskar min man MEN vill flirta
    By Flörtmamman in forum Mammasnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-07-31, 10:55
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar