skara sommarland
Resesnack
  1. Medlem sedan
    Aug 2004
    #1

    skara sommarland

    någon som varit där nyligen? är det något o ha för en 2åring o en 5åring? dyr mat antar jag?
  2. 1
    skara sommarland någon som varit där nyligen? är det något o ha för en 2åring o en 5åring? dyr mat antar jag?
  3. Medlem sedan
    Nov 1999
    #2
    Precis hemkommen därifrån! Har varit där två dagar med husvagn. Kanon väder och vi har haft det jättebra!

    Det finns massor att göra för barn i dinas ålder. Absolut! Min yngasta är 5 år, och hon åkte alla karuseller och badade massor, sedan den stora lekborgen, elbilarna osv. Jag rekomenderar det varmt!

    Maten vet jag inte så mkt om, men såg att det fanns taccobuffe för 98:-, barn äter för 49;- överallt i parken läste jag någonstans. Vi har nästan alltid med mat till sådana ställen.. Särskilt Sommarland. Vi hade korv med bröd ena dagen och köttbullspett och kallpasta/ pot.sallad till lunch dessa två dagarna. (Grill finns!)

    Ha det så bra!
    /Pillan
  4. 2
    Precis hemkommen därifrån! Har varit där två dagar med husvagn. Kanon väder och vi har haft det jättebra!

    Det finns massor att göra för barn i dinas ålder. Absolut! Min yngasta är 5 år, och hon åkte alla karuseller och badade massor, sedan den stora lekborgen, elbilarna osv. Jag rekomenderar det varmt!

    Maten vet jag inte så mkt om, men såg att det fanns taccobuffe för 98:-, barn äter för 49;- överallt i parken läste jag någonstans. Vi har nästan alltid med mat till sådana ställen.. Särskilt Sommarland. Vi hade korv med bröd ena dagen och köttbullspett och kallpasta/ pot.sallad till lunch dessa två dagarna. (Grill finns!)

    Ha det så bra!
    /Pillan

Liknande trådar

  1. Skara sommarland
    By Jag-67 in forum Ordet är fritt
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2008-07-27, 23:10
  2. Skara sommarland
    By Gullan m 3 ungar in forum _95 Alla barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-07-25, 17:47
  3. Skara Sommarland
    By Nacha in forum Resesnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-05-20, 19:44
  4. Skara sommarland.
    By Kulan in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-02-05, 15:48
  5. Skara sommarland
    By Nenne in forum Resesnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-07-28, 21:35
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar