Intressanta diskussioner....
Vikt
  1. Medlem sedan
    Aug 2002
    #1

    Intressanta diskussioner....

    ....ser jag att det har varit här och jag är ju en av dem som valt att göra en kortare paus! Jag har ju mina skäl och även om jag vet att jag kan skriva om när det går dåligt i viktminskningen så ger det mig inte så mycket mer än ganska dåligt samvete och en känsla av att jag är dålig. Att jag då valde att ta en paus tycker jag är naturligt. Det är ju inte så upplyftande för självkjänlan att konstant skriva hur man misslyckats! Men det betyder ju inte alls att ingen annan skall få skriva om det absolut inte, skriver jag hä'r och berättar att jag varit duktig så vill jag ju få lite cred för det

    /Therese
    Thess
  2. 1
    Intressanta diskussioner.... ....ser jag att det har varit här och jag är ju en av dem som valt att göra en kortare paus! Jag har ju mina skäl och även om jag vet att jag kan skriva om när det går dåligt i viktminskningen så ger det mig inte så mycket mer än ganska dåligt samvete och en känsla av att jag är dålig. Att jag då valde att ta en paus tycker jag är naturligt. Det är ju inte så upplyftande för självkjänlan att konstant skriva hur man misslyckats! Men det betyder ju inte alls att ingen annan skall få skriva om det absolut inte, skriver jag hä'r och berättar att jag varit duktig så vill jag ju få lite cred för det

    /Therese
  3. Medlem sedan
    Nov 2002
    #2
    Vi ska väl gratulera varandra när det går bra och peppa varandra när det går dåligt, helt enkelt
  4. 2
    Vi ska väl gratulera varandra när det går bra och peppa varandra när det går dåligt, helt enkelt
  5. Medlem sedan
    Dec 2002
    #3
    Kan vi peppa dig på något sätt när det går dåligt så du inte får dåligt samvete över det månne? Klart du får applåder när du är duktig!
  6. 3
    Kan vi peppa dig på något sätt när det går dåligt så du inte får dåligt samvete över det månne? Klart du får applåder när du är duktig!

Liknande trådar

  1. men vilka intressanta diskussioner
    By xaramia in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-09-19, 05:56
  2. Intressanta diskussioner
    By thess705 in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-03-27, 21:18
  3. Nya diskussioner med Fk
    By peter56 in forum Ryggmärgsbråck
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-05-15, 14:37
  4. Nu lämnar jag intressanta diskussioner
    By Jannan in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-09-12, 15:10
  5. Intressanta diskussioner här då...
    By Linda in forum Småbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2005-12-07, 21:05
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar