Mitt familje halsband nu komplett
  1. Medlem sedan
    Feb 2007
    #1

    Mitt familje halsband nu komplett


    Jag fick i julklapp förra året ovan halsband fast med 2 hängen lite olika längd i kallat "mitt familjehalsband" av min man!! nu har jag fått 3 "stänger" med pärla på en lång som mitt namn står bakpå och sen en halvlång med Cornelia och nu en något kortare med Olivia på och så är ju min man kjedjan som håller oss samman......... älskar honom så för att han kom på den briljanta ideèn helt själv.

    de kommer från http://d42ann.e-butik.se/ och kollektionen HAV. Dock med special längder då hon är halvtidsanställd hos min man.
    Njut av tiden som är just nu, för du får aldrig tillbaka den!

    Bloggen du gärna får titta in i. http://bloggiblogga.blogg.se/
  2. 1
    Mitt familje halsband nu komplett
    Jag fick i julklapp förra året ovan halsband fast med 2 hängen lite olika längd i kallat "mitt familjehalsband" av min man!! nu har jag fått 3 "stänger" med pärla på en lång som mitt namn står bakpå och sen en halvlång med Cornelia och nu en något kortare med Olivia på och så är ju min man kjedjan som håller oss samman......... älskar honom så för att han kom på den briljanta ideèn helt själv.

    de kommer från http://d42ann.e-butik.se/ och kollektionen HAV. Dock med special längder då hon är halvtidsanställd hos min man.
  3. Medlem sedan
    Nov 1999
    #2
    Supersnyggt!! Önskar att min man hade kunnat komma på nåt dyl

    Min bröllopsring har en rubin, ganska stor sten..satt en dag och tittade på smycken på nätet och såg att månaden juli ( då vi träffades och Olga föddes) så är månadsstenen en rubin, lite kul!

    Men verkligen snyggt smycke, *avis*
  4. 2
    Supersnyggt!! Önskar att min man hade kunnat komma på nåt dyl

    Min bröllopsring har en rubin, ganska stor sten..satt en dag och tittade på smycken på nätet och såg att månaden juli ( då vi träffades och Olga föddes) så är månadsstenen en rubin, lite kul!

    Men verkligen snyggt smycke, *avis*
  5. Medlem sedan
    Oct 2008
    #3
    Jättefint halsband och vilhen härlig ide med ett sånt halsband.. =)
  6. 3
    Jättefint halsband och vilhen härlig ide med ett sånt halsband.. =)

Liknande trådar

  1. Komplett halsband
    By Folkabo in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-08-17, 16:35
  2. Nu fick jag äntligen mitt halsband
    By kizze66 in forum _05 Höstbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2006-09-18, 19:30
  3. Aj - mitt halsband sliter
    By JaCal in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-01-30, 21:53
  4. nya halsband i mitt album
    By gröna hönan in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-12-07, 07:46
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar