dosering betapred
Astma & allergi - barn
  1. Medlem sedan
    Apr 2007
    #1

    dosering betapred

    Hittar ingen doseringsanvisning på fass. Vet ni vart det finns? Hur mycket brukar ni ge? Snabbt svar, gärna. En femåring.
  2. 1
    dosering betapred Hittar ingen doseringsanvisning på fass. Vet ni vart det finns? Hur mycket brukar ni ge? Snabbt svar, gärna. En femåring.
  3. Medlem sedan
    Apr 2007
    #2
    Ah, jag fick tag i sjukvårdsrådgivningen. 6-10 tabletter.
  4. 2
    Ah, jag fick tag i sjukvårdsrådgivningen. 6-10 tabletter.
  5. Medlem sedan
    Dec 1998
    #3
    Min dotter får 12, har alltid fått, vid allergisk reaktion på framförallt ägg (kraftig reaktion). Nu är hon 10 men doseringen har varit likadan sen vi fick dom först för många år sen (före 5 år iaf).
  6. 3
    Min dotter får 12, har alltid fått, vid allergisk reaktion på framförallt ägg (kraftig reaktion). Nu är hon 10 men doseringen har varit likadan sen vi fick dom först för många år sen (före 5 år iaf).
  7. Medlem sedan
    Apr 2007
    #4
    Vi gav en nu, och lillen hann somna innan jag fick info att han borde fått 6 stycken. Reaktionen gick över iallafall. Undrar varför man alltid ska ge så många? Om han vaknar och mår sämre får han fler, men just nu känns det obefogat att väcka honom.
  8. 4
    Vi gav en nu, och lillen hann somna innan jag fick info att han borde fått 6 stycken. Reaktionen gick över iallafall. Undrar varför man alltid ska ge så många? Om han vaknar och mår sämre får han fler, men just nu känns det obefogat att väcka honom.

Liknande trådar

  1. Dosering Minifom?
    By Ida m Albert&Vilfred in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-04-24, 10:22
  2. Dosering blodsaft
    By LinP in forum _0901 Januaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-10-16, 07:18
  3. Omega 3 - dosering?
    By Agneta H med 3 in forum Kropp & hälsa
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-01-10, 16:44
  4. Influensasputan dosering??
    By Cecilia m Viggo in forum Hjärtfel - barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-11-08, 17:58
  5. Alvedon & dosering
    By Helena m. J & H in forum _0510 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-07-08, 08:38
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar