Jack val??
Småbarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2001
    #1

    Jack val??

    Har varit på PoP och tittat på vinterjacka till min 7½-åring och vet inte vad ska välja, skaljacka + fleece, stretchjackan + fleece om det blir bitande kallt eller vinterjackan med fleece. Bor i stockholm, där vintrarna oftast inte är jättekalla, vad skulle ni välja??
    ~~Enjoy The Silence~~
    * -24kg *
  2. 1
    Jack val?? Har varit på PoP och tittat på vinterjacka till min 7½-åring och vet inte vad ska välja, skaljacka + fleece, stretchjackan + fleece om det blir bitande kallt eller vinterjackan med fleece. Bor i stockholm, där vintrarna oftast inte är jättekalla, vad skulle ni välja??
  3. Medlem sedan
    Oct 2005
    #2

    Vinterjackan

    skulle jag ha köpt. Dottern har haft den och vi bor i Stockholm. Min erfarenhet är att barnen hellre drar på sig en jacka,det går snabbare, än att börja med lager på lager. Vinterjackan var inte för varm för Stockholm för två år sedan.
    Barn är oslagbara !
  4. 2
    Vinterjackan skulle jag ha köpt. Dottern har haft den och vi bor i Stockholm. Min erfarenhet är att barnen hellre drar på sig en jacka,det går snabbare, än att börja med lager på lager. Vinterjackan var inte för varm för Stockholm för två år sedan.
  5. Medlem sedan
    Dec 2001
    #3
    Lager på lager är inget problem, problemet är att jag vill att hon ska ha vinterjackan, men dottern gillar inte färgerna om finns, hon gillar den lila färgen som stechjackan finns i, suck!
  6. 3
    Lager på lager är inget problem, problemet är att jag vill att hon ska ha vinterjackan, men dottern gillar inte färgerna om finns, hon gillar den lila färgen som stechjackan finns i, suck!
  7. Jennie m IMJ
    #4
    Min dotter har haft stretchjackan de senaste vintrarna och kommer i vinter ha den lila från förra vinterns kollektion.
    Vi bor också i Stockholm och hon har sällan behövt ha någon extra fleece under.
    Dotterngillar den jättemycket och den passar henne mycket bättre än skid/vinterjackan då den är smalare i passformen och betydligt smidigare.

    Jag hade valt stretchjackan.

    / Jennie
  8. 4
    Min dotter har haft stretchjackan de senaste vintrarna och kommer i vinter ha den lila från förra vinterns kollektion.
    Vi bor också i Stockholm och hon har sällan behövt ha någon extra fleece under.
    Dotterngillar den jättemycket och den passar henne mycket bättre än skid/vinterjackan då den är smalare i passformen och betydligt smidigare.

    Jag hade valt stretchjackan.

    / Jennie
  9. Medlem sedan
    Dec 2001
    #5
    Det lutar åt den, pga färgen och att den var så himla smidig.
  10. 5
    Det lutar åt den, pga färgen och att den var så himla smidig.
  11. Medlem sedan
    Dec 2005
    #6
    Min dotter valde den lila stretchjackan. Tyrcker verkligen den e kanon fin! Lagom varm här i Stockholm med, annars e det ju bara att ha en tunn fleece under.
  12. 6
    Min dotter valde den lila stretchjackan. Tyrcker verkligen den e kanon fin! Lagom varm här i Stockholm med, annars e det ju bara att ha en tunn fleece under.

Liknande trådar

  1. jack T
    By fiia in forum Ordet är fritt
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2010-04-29, 23:22
  2. Jack T
    By Cherinne in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-02-11, 14:39
  3. Jack T
    By Cherinne in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-01-31, 15:19
  4. Vår Jack är här!!
    By sanni87 in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-09-08, 12:18
  5. Jack
    By Lisa S in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-09-03, 09:32
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar