Inflammation i hälsenan
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Feb 1999
    #1

    Inflammation i hälsenan

    99% säker på att det är det jag fått.
    Började med att jag hade ont förra fredagoch lördagen efter min långlöpning. Kände inte av något i måndags eller tisdags när jag sprang. Men idag vid ca 10 km (av 13) började det göra lite ont. Nu har jag rejält ont och sitter emd is. Har även tagit painkillers.
    VIla i 10 dagar till min halvmara? kanske cykla och simma??
    "Running is the greatest metaphor for life, because you get out of it what you put into it".
    OW
  2. 1
    Inflammation i hälsenan 99% säker på att det är det jag fått.
    Började med att jag hade ont förra fredagoch lördagen efter min långlöpning. Kände inte av något i måndags eller tisdags när jag sprang. Men idag vid ca 10 km (av 13) började det göra lite ont. Nu har jag rejält ont och sitter emd is. Har även tagit painkillers.
    VIla i 10 dagar till min halvmara? kanske cykla och simma??
  3. Medlem sedan
    Jul 2004
    #2
    Aj stackars! Vila är nog det enda som hjälper. Och kanske nåt antiinflammatoriskt? Treo???
  4. 2
    Aj stackars! Vila är nog det enda som hjälper. Och kanske nåt antiinflammatoriskt? Treo???
  5. Medlem sedan
    Apr 2005
    #3
    Ajaj inte skönt, jag skulle simma. Kram
  6. 3
    Ajaj inte skönt, jag skulle simma. Kram
  7. Medlem sedan
    Sep 2004
    #4
    Oh no! Inte kul Hoppas att det läker snabbt!
  8. 4
    Oh no! Inte kul Hoppas att det läker snabbt!
  9. Medlem sedan
    Sep 2002
    #5

    Simma

    men undvik att cykla men du mâste ända hâlla kondisen upp till marat sâ simma och gâ (?)
    C'est drôle ce besoin qu'ont les gens d'accuser les autres d'avoir gâché leur existence. Alors qu'ils y parviennent si bien eux-mêmes, sans l'aide de quiconque
    -Amelie Nothomb
    (extrait de Cosmetique de l'ennemie)
  10. 5
    Simma men undvik att cykla men du mâste ända hâlla kondisen upp till marat sâ simma och gâ (?)
  11. Medlem sedan
    Jul 2004
    #6
    Vet inte om man ska gå. Jag hade inflammerat min fotbåge (undrar heter det så) då sa doktorn att inte gå mer än nödvändigt (eller alls) på 6 veckor! Träna var det inte tal om.

    Men simma låter bra.
  12. 6
    Vet inte om man ska gå. Jag hade inflammerat min fotbåge (undrar heter det så) då sa doktorn att inte gå mer än nödvändigt (eller alls) på 6 veckor! Träna var det inte tal om.

    Men simma låter bra.

Liknande trådar

  1. Ont i hälsenan....:-(((
    By Elis73 in forum Träning
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2011-08-07, 04:18
  2. Hälsenan?
    By Algot070308 in forum Klumpfot
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2011-01-19, 17:12
  3. knäpper i hälsenan
    By spinucklan in forum Träning
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-11-25, 17:38
  4. Hälsenan nàgon?
    By *CuP* in forum Träning
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-07-18, 17:38
  5. Ont i hälsenan
    By Söka hjälp? in forum Träning
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-08-08, 13:09
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar