Fråga om MedMeras hotellpremie
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Sep 2009
    #1

    Fråga om MedMeras hotellpremie

    Jag blev erbjuden nedan att köpa en, men nu undrar vi om det går att göra så? De står ju namnet på checken på den som har fått checken, kan jag ändå använda en sådan jag köpt på hotell? De säljer säljer sådana på Tradera, så det borde ju gå, men jag vet inte?
  2. 1
    Fråga om MedMeras hotellpremie Jag blev erbjuden nedan att köpa en, men nu undrar vi om det går att göra så? De står ju namnet på checken på den som har fått checken, kan jag ändå använda en sådan jag köpt på hotell? De säljer säljer sådana på Tradera, så det borde ju gå, men jag vet inte?
  3. Medlem sedan
    Sep 2009
    #2
    Ingen som vet?
  4. 2
    Ingen som vet?
  5. Salander
    #3
    Om de ber er visa medmerakort så funkar det ju inte. Vet inte hur noga det är.
  6. 3
    Om de ber er visa medmerakort så funkar det ju inte. Vet inte hur noga det är.
  7. Medlem sedan
    May 2004
    #4
    På baksidan av premiechecken står det: kan överlåtas till någon annan i ditt hushåll, samt att MedMera kortet alltid ska dras i kassan vid användning av premiechecken.
  8. 4
    På baksidan av premiechecken står det: kan överlåtas till någon annan i ditt hushåll, samt att MedMera kortet alltid ska dras i kassan vid användning av premiechecken.
  9. Medlem sedan
    Jan 2002
    #5
    Kollade på tradera nu och de säljer ju såna där... Det enda de skrivit är "DU MÅSTE HA ETT MEDMERAKORT".

    När jag använt min check i affären så har jag bara lämnat in den och de har aldrig bett om att få titta på medmerakortet så jag skulle ju kunna ha gett den till vem som helst egentligen.. men vet ju inte hur noga de är på hotell.
  10. 5
    Kollade på tradera nu och de säljer ju såna där... Det enda de skrivit är "DU MÅSTE HA ETT MEDMERAKORT".

    När jag använt min check i affären så har jag bara lämnat in den och de har aldrig bett om att få titta på medmerakortet så jag skulle ju kunna ha gett den till vem som helst egentligen.. men vet ju inte hur noga de är på hotell.
  11. Medlem sedan
    Sep 2009
    #6
    Jag ska få en av svärmor, och hon har ju samma efternamn som oss, och då är det kanske lättare. Tack iaf Cherinne. Säl den på Tradera vet ja.
  12. 6
    Jag ska få en av svärmor, och hon har ju samma efternamn som oss, och då är det kanske lättare. Tack iaf Cherinne. Säl den på Tradera vet ja.
  13. Medlem sedan
    Oct 2007
    #7
    Den tror jag är personlig. Jag kan kolla om jag har någon kvar, men den hör ju ihop med ditt kort och medlemsskap.
  14. 7
    Den tror jag är personlig. Jag kan kolla om jag har någon kvar, men den hör ju ihop med ditt kort och medlemsskap.
  15. Medlem sedan
    Jan 2002
    #8
    Ok, då blir det säkert lättare! Näe, då behåller jag den och använder den som 50 kronors rabatt. Ville bara vara snäll
  16. 8
    Ok, då blir det säkert lättare! Näe, då behåller jag den och använder den som 50 kronors rabatt. Ville bara vara snäll
  17. Medlem sedan
    Sep 2009
    #9
    Tack, men jag får en av svärmor, hon har liksom samma efternamn.
  18. 9
    Tack, men jag får en av svärmor, hon har liksom samma efternamn.
  19. Medlem sedan
    Sep 2009
    #10
    Det var vänligt av dig att vilja hjälpa till iaf.
  20. 10
    Det var vänligt av dig att vilja hjälpa till iaf.

Liknande trådar

  1. Coop Hotellpremie -fråga-
    By Piilla in forum Resesnack
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-09-09, 20:53
  2. Coop hotellpremie. Fråga?
    By Piilla in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-09-08, 20:54
  3. coop hotellpremie
    By ior999 in forum Resesnack
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-02-24, 18:46
  4. Coop hotellpremie?
    By mariamed4 in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-08-21, 20:41
  5. coop hotellpremie
    By Anonym in forum Resesnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-03-08, 20:01
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar