Tips önskas!
Träning
  1. Medlem sedan
    Jan 2005
    #1

    Tips önskas!

    Är det någon som vet något bra ställe på nätet där man kan få tips om olika övningar man kan göra med sin bebis.
    Gärna med illustrationer så även jag förstår
    Vill så gärna göra lite träning hemma och tänkt att det kan vi göra tillsammans så blir det en lek samtidigt. Och då kan vi göra det när det passar oss.
    Så nu hoppas jag bli överröst med bra tips på sidor att besöka
  2. 1
    Tips önskas! Är det någon som vet något bra ställe på nätet där man kan få tips om olika övningar man kan göra med sin bebis.
    Gärna med illustrationer så även jag förstår
    Vill så gärna göra lite träning hemma och tänkt att det kan vi göra tillsammans så blir det en lek samtidigt. Och då kan vi göra det när det passar oss.
    Så nu hoppas jag bli överröst med bra tips på sidor att besöka
  3. Medlem sedan
    Dec 2002
    #2
    Hmm, jag har en bok om träning vid graviditet och med bebis, ska kolla upp vad den heter. Eventuellt kan jag sälja den jättebilligt till dig om du är intresserad; den var modern och väldigt bra men jag gick på gymmet istället och använde inte boken.
  4. 2
    Hmm, jag har en bok om träning vid graviditet och med bebis, ska kolla upp vad den heter. Eventuellt kan jag sälja den jättebilligt till dig om du är intresserad; den var modern och väldigt bra men jag gick på gymmet istället och använde inte boken.
  5. Medlem sedan
    Jan 2005
    #3
    Kika vad den heter och hur mycket du vill ha för den
  6. 3
    Kika vad den heter och hur mycket du vill ha för den
  7. Medlem sedan
    Dec 2002
    #4
    Den heter "Mammamotion" och är skriven av Katarina Woxnerud. Som ny kostade den 259 kronor. Bor du möjligen i Stockholm?
  8. 4
    Den heter "Mammamotion" och är skriven av Katarina Woxnerud. Som ny kostade den 259 kronor. Bor du möjligen i Stockholm?
  9. Medlem sedan
    Jan 2005
    #5
    är det den här boken?
    http://www.9manader.nu/blandat/bok/bokhalsa/bok00005
    När man läser om den så känns det som den är mer gjord för gravida och nyförlösta, är det så eller finns det mycket för mig också? Linn är nu 5 månader så det känns nästan som om jag har passerat "bäst före datumet" för boken.
  10. 5
    är det den här boken?
    http://www.9manader.nu/blandat/bok/bokhalsa/bok00005
    När man läser om den så känns det som den är mer gjord för gravida och nyförlösta, är det så eller finns det mycket för mig också? Linn är nu 5 månader så det känns nästan som om jag har passerat "bäst före datumet" för boken.
  11. Medlem sedan
    Dec 2002
    #6
    Ja, det är den. Då behåller jag boken och ser om jag kan pracka på någon gravid kvinna den.
  12. 6
    Ja, det är den. Då behåller jag boken och ser om jag kan pracka på någon gravid kvinna den.

Liknande trådar

  1. Spa tips önskas
    By ~Trixie~ in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-03-19, 21:32
  2. Tips önskas!
    By nornor in forum Föräldraskap
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-12-19, 21:56
  3. Tips önskas!!!
    By Jenny in forum Föräldraskap
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-02-14, 21:31
  4. Tips önskas!!!
    By Jenny in forum Mammasnack
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-02-14, 17:57
  5. TIPS ÖNSKAS!!!
    By Jenny in forum _05 Vårbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-02-14, 11:38
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar