Camilla Camilla....arma lilla tjej
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jul 2009
    #1

    Camilla Camilla....arma lilla tjej

    Att höra så fel.... och bli så glad... och hoppa upp i Peter Jidhes famn av lycka... känna gläjden att ha gått vidare......för att sakta inse att; Karolina... var namnet i kuvertet. Karolina!!
  2. 1
    Camilla Camilla....arma lilla tjej Att höra så fel.... och bli så glad... och hoppa upp i Peter Jidhes famn av lycka... känna gläjden att ha gått vidare......för att sakta inse att; Karolina... var namnet i kuvertet. Karolina!!
  3. Medlem sedan
    Mar 2002
    #2
    Ånej,, stackars... Nästan så man måste kila in och kika på tv4s hemsida..
  4. 2
    Ånej,, stackars... Nästan så man måste kila in och kika på tv4s hemsida..
  5. Medlem sedan
    Aug 2006
    #3
    Vad hände egentligen? Hörde hon fel? Eller trodde hon att den som åkte ut fick sitt namn uppläst och så var det tvärtom? Jag såg inte just när Peter sa nåt men hann uppfatta att det blev missförstånd.
  6. 3
    Vad hände egentligen? Hörde hon fel? Eller trodde hon att den som åkte ut fick sitt namn uppläst och så var det tvärtom? Jag såg inte just när Peter sa nåt men hann uppfatta att det blev missförstånd.
  7. Medlem sedan
    Dec 2003
    #4
    Nämen fy så pinsamt. Stackars henne.
  8. 4
    Nämen fy så pinsamt. Stackars henne.
  9. Medlem sedan
    Aug 2006
    #5
    Nu kollade jag på klippet och förstår att hon hörde fel på själva namnet. Jag trodde kanske hon hörde fel på hurvida det var den som gick vidare eller den som inte gjorde det som läses upp....

    Jidhe bad om ursäkt efteråt men det tycker jag inte han behövt, jag tyckte inte han var otydlig.
  10. 5
    Nu kollade jag på klippet och förstår att hon hörde fel på själva namnet. Jag trodde kanske hon hörde fel på hurvida det var den som gick vidare eller den som inte gjorde det som läses upp....

    Jidhe bad om ursäkt efteråt men det tycker jag inte han behövt, jag tyckte inte han var otydlig.

Liknande trådar

  1. Camilla 73!
    By maisy in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-07-05, 20:04
  2. Camilla m F o A
    By msandell in forum _99 Alla barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-02-23, 20:49
  3. Arma lilla barn...
    By Lindys in forum _0410 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-02-19, 20:11
  4. Camilla med Moa har fått en tjej!
    By Veronica m Saga&Tyra in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 26
    Senaste inlägg: 2006-02-04, 20:32
  5. Camilla!
    By lillolove in forum _0506 Junibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-12-08, 22:08
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar