J-a älgkött
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    May 2008
    #1

    J-a älgkött

    Jaa,jag älskar min man men är så innih-e trött på älgkött!!!!! "håller tummarna för att han inom en snar framtid slutar med jakten" Moahahaha
  2. 1
    J-a älgkött Jaa,jag älskar min man men är så innih-e trött på älgkött!!!!! "håller tummarna för att han inom en snar framtid slutar med jakten" Moahahaha
  3. Medlem sedan
    Sep 2006
    #2
    jag förstår dig till fullo och ställer mig till förfogande att lämpa över allt eventuellt älgkött på mig!! vassego, jag kan till och med komma och hämta det av dig
    Vi kan skylla på tomten eller Al-Qaida... jag backar upp alla dina förklaringar till 2000%


    R
  4. 2
    jag förstår dig till fullo och ställer mig till förfogande att lämpa över allt eventuellt älgkött på mig!! vassego, jag kan till och med komma och hämta det av dig
    Vi kan skylla på tomten eller Al-Qaida... jag backar upp alla dina förklaringar till 2000%


    R
  5. Medlem sedan
    May 2008
    #3
    Hihi,va snnill du är!! "ser framemot att höra hur Alqaida tog över vår frysbox"...
  6. 3
    Hihi,va snnill du är!! "ser framemot att höra hur Alqaida tog över vår frysbox"...

Liknande trådar

  1. älgkött
    By jeane in forum Mat & dryck
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-09-17, 11:52
  2. Älgkött
    By lena m 3 barn in forum Mat & dryck
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-06-30, 22:51
  3. Priser på Älgkött?
    By myskoxen in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-02-04, 10:28
  4. Grilla älgkött...
    By li97al in forum Mat & dryck
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-05-29, 09:16
  5. rulader av älgkött??????
    By rulle in forum Vikt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-07-24, 13:48
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar