aj aj. herpes:(
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Apr 2002
    #1

    aj aj. herpes:(

    i baken igen.. fast det sitter lite längre upp så jag kan sitta iaf... men ont gör det + att jag har psoriasis där oxå.. klia klia.. förkyld antar jag och näsan rinner..
    ~mamma till en ängel *Robin* f/d 17 okt 2004~


    "Skogen skulle vara mycket tyst, om inga andra fåglar sjöng än de som sjunger bäst"
  2. 1
    aj aj. herpes:( i baken igen.. fast det sitter lite längre upp så jag kan sitta iaf... men ont gör det + att jag har psoriasis där oxå.. klia klia.. förkyld antar jag och näsan rinner..
  3. Misell
    #2
    Uj, kan man få herpes där!? Fast det kan man kanske få lite varstans kanske.....vet t.ex att man kan få herpes-blåsor inne i munnen.
    Roligt låter det hursomhelst inte
  4. 2
    Uj, kan man få herpes där!? Fast det kan man kanske få lite varstans kanske.....vet t.ex att man kan få herpes-blåsor inne i munnen.
    Roligt låter det hursomhelst inte
  5. Medlem sedan
    Apr 2002
    #3
    japp jag har min där haft det några gånger med några års mellanrum iaf.. men ändå.. tur jag inte har det i munnen... nä det gör ont när man sätter sig ibland suck... Fast det smittar inte som väl är..
  6. 3
    japp jag har min där haft det några gånger med några års mellanrum iaf.. men ändå.. tur jag inte har det i munnen... nä det gör ont när man sätter sig ibland suck... Fast det smittar inte som väl är..
  7. Medlem sedan
    Sep 2005
    #4
    Visst kan det smitta, om du gnuggar rumpa med nån
  8. 4
    Visst kan det smitta, om du gnuggar rumpa med nån
  9. Medlem sedan
    May 2008
    #5
    Ameh, för h-e... här loggar jag in för att få lite lunchsällskap och det första jag råkar läsa är om din herpes i röven och *klia klia*

    Myzoxe - dina trådar om mens, slem, herpes och bajs är bara förbannat äckliga att behöva läsa och eftersom du inte verkar ha koll på det själv så upplyser jag om att man inte behöver dela med sig av sina kroppsvätskor och deras konsistens till höger och vänster.

    Du får hemskt gärna skriva *varning äckligt* i rubriken så jag slipper få hängbroar till kaffet, flytta inläggen till diskutera diagnoser eller bara hålla dom för dig själv.

    Blergh.
  10. 5
    Ameh, för h-e... här loggar jag in för att få lite lunchsällskap och det första jag råkar läsa är om din herpes i röven och *klia klia*

    Myzoxe - dina trådar om mens, slem, herpes och bajs är bara förbannat äckliga att behöva läsa och eftersom du inte verkar ha koll på det själv så upplyser jag om att man inte behöver dela med sig av sina kroppsvätskor och deras konsistens till höger och vänster.

    Du får hemskt gärna skriva *varning äckligt* i rubriken så jag slipper få hängbroar till kaffet, flytta inläggen till diskutera diagnoser eller bara hålla dom för dig själv.

    Blergh.
  11. Medlem sedan
    Apr 2002
    #6
    ja och det brukar jag göra nä men mitt ex har inte fått det iaf.. så det vet jag.. Men försöka inte pilla på det.. måste ju smörja in rumpan iaf... psoriasisen.. suck
  12. 6
    ja och det brukar jag göra nä men mitt ex har inte fått det iaf.. så det vet jag.. Men försöka inte pilla på det.. måste ju smörja in rumpan iaf... psoriasisen.. suck
  13. Medlem sedan
    Apr 2002
    #7
    öhh mens brukar jag inte skriva om.
  14. 7
    öhh mens brukar jag inte skriva om.
  15. Medlem sedan
    Sep 2005
    #8
    Låter inge kul att ha herpes där, det är visserligen inte kul att ha på läppen heller
  16. 8
    Låter inge kul att ha herpes där, det är visserligen inte kul att ha på läppen heller
  17. Misell
    #9
    ..eller om du sitter dig med bar rumpa på en stol och det sen kommer någon annan med bar rumpa och sätter sig där!!! Lite långsökt kanske, men ändå
    Är inte all herpes smittsam förresten?
  18. 9
    ..eller om du sitter dig med bar rumpa på en stol och det sen kommer någon annan med bar rumpa och sätter sig där!!! Lite långsökt kanske, men ändå
    Är inte all herpes smittsam förresten?
  19. Medlem sedan
    Apr 2002
    #10
    nej.. jag brukar få det ibland och jag har pussat mitt ex och han fick aldrig det på tio år vi var ihop iaf.. jag sitter inte naken det är kallt.
  20. 10
    nej.. jag brukar få det ibland och jag har pussat mitt ex och han fick aldrig det på tio år vi var ihop iaf.. jag sitter inte naken det är kallt.
  21. Medlem sedan
    Apr 2002
    #11
    jag skrev iaf herpes i rubriken. slem och bajs brukar jag inte heller skriva om..
  22. 11
    jag skrev iaf herpes i rubriken. slem och bajs brukar jag inte heller skriva om..
  23. Medlem sedan
    Sep 2005
    #12
    Jo all herpes är smittsam, vid direktkontakt för viruset dör ganska snabbt annars.
  24. 12
    Jo all herpes är smittsam, vid direktkontakt för viruset dör ganska snabbt annars.
  25. Misell
    #13
    Jag tror aldrig att jag har läst ett sånt inlägg ifrån dig.
  26. 13
    Jag tror aldrig att jag har läst ett sånt inlägg ifrån dig.
  27. Medlem sedan
    May 2008
    #14
    Jodå, du brukar så generöst dela med dig av ALLT och det är lika dj-la *äckligt* varje gång.
  28. 14
    Jodå, du brukar så generöst dela med dig av ALLT och det är lika dj-la *äckligt* varje gång.
  29. Misell
    #15
    Andas-Camelia-andas
  30. 15
    Andas-Camelia-andas
  31. Medlem sedan
    Apr 2002
    #16
    haha nä du det har jag aldrig gjort.. inte på länge iaf, och inte här i så fall. Du blandar ihop nick i så fall.
  32. 16
    haha nä du det har jag aldrig gjort.. inte på länge iaf, och inte här i så fall. Du blandar ihop nick i så fall.
  33. Medlem sedan
    May 2008
    #17
    Du får göra en sökning på några av orden mens-flytning-munsår-vagel-bajsenödig och läsa dina egna inlägg här.
  34. 17
    Du får göra en sökning på några av orden mens-flytning-munsår-vagel-bajsenödig och läsa dina egna inlägg här.
  35. Medlem sedan
    Jun 2004
    #18
    Varför öppnade du inlägget då Camelia när det stod herpes i rubriken? Man får väl skriva om vad man vill här i stort sett...Sen att du råkade öppna det...men du kunde skitit i att kommentera det...
  36. 18
    Varför öppnade du inlägget då Camelia när det stod herpes i rubriken? Man får väl skriva om vad man vill här i stort sett...Sen att du råkade öppna det...men du kunde skitit i att kommentera det...
  37. Medlem sedan
    Apr 2002
    #19
    bajs har jag aldrig skrivit om iaf.. suck... iof när jag försökte få barn skrev jag i planera barnforumet... där får man skriva sånt om flytningar och mens... vagel har jag nog skrivit om att jag har ibland... du överdriver nog lite.
  38. 19
    bajs har jag aldrig skrivit om iaf.. suck... iof när jag försökte få barn skrev jag i planera barnforumet... där får man skriva sånt om flytningar och mens... vagel har jag nog skrivit om att jag har ibland... du överdriver nog lite.
  39. Medlem sedan
    Nov 2001
    #20

    Jag kan inte sluta fnissa

    Hängbroar till kaffet

    (på ett konkurrernade finns det personer som tar det steget längre och lägger in _bilder_ på sina hängbroar)
  40. 20
    Jag kan inte sluta fnissa Hängbroar till kaffet

    (på ett konkurrernade finns det personer som tar det steget längre och lägger in _bilder_ på sina hängbroar)
Sidan 1 av 3 123 SistaSista

Liknande trådar

  1. Herpes
    By Anonym in forum Sex & erotik
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2012-02-05, 09:26
  2. Herpes
    By Anonym in forum Kropp & hälsa
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-07-04, 21:24
  3. Herpes
    By Annamed5 in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-10-18, 14:25
  4. Herpes:(
    By Pricken in forum _0707 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-12-18, 09:52
  5. Herpes...
    By Nilla in forum _0506 Junibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-05-03, 10:32
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar