Spruta i ansiktet:fråga till killar
Sex & erotik
  1. Anonym
    #1

    Spruta i ansiktet:fråga till killar

    Fråga ett: Tycker killar att det är "kul" att spruta tjejen i ansiktet?
    Fråga två: Om ja på fråga ett, varför vill killar spruta tjejen i ansiktet?
  2. 1
    Spruta i ansiktet:fråga till killar Fråga ett: Tycker killar att det är "kul" att spruta tjejen i ansiktet?
    Fråga två: Om ja på fråga ett, varför vill killar spruta tjejen i ansiktet?
  3. Medlem sedan
    Oct 2009
    #2
    Du vill nog inte ha mitt svar, men jag svarar ändå. Jag har aldrig gjort det och jag har heller inte sett nöjet med att göra det.

    Men jag undrar om tjejer tycker om att få det där?
  4. 2
    Du vill nog inte ha mitt svar, men jag svarar ändå. Jag har aldrig gjort det och jag har heller inte sett nöjet med att göra det.

    Men jag undrar om tjejer tycker om att få det där?
  5. Medlem sedan
    Jul 2009
    #3
    Har ingen fetisch att just spruta i tjejens ansikte, finns så många andra ställen som passar sig bättre.
  6. 3
    Har ingen fetisch att just spruta i tjejens ansikte, finns så många andra ställen som passar sig bättre.
  7. Anonym
    #4
    Fråga ett: Nej inte kul men sexigt och upphetsande
    Fråga två: kan inte svara för andra men jag gillar att spruta lite över allt. I just ansiktet blir det ofta av misstag när jag siktar på munnen. Kan inte svara på varför. Jag bara gillar det.
  8. 4
    Fråga ett: Nej inte kul men sexigt och upphetsande
    Fråga två: kan inte svara för andra men jag gillar att spruta lite över allt. I just ansiktet blir det ofta av misstag när jag siktar på munnen. Kan inte svara på varför. Jag bara gillar det.
  9. Medlem sedan
    May 1999
    #5
    1. Kul är väl inte det dom som gör det är ute efter. Jag har aldrig gjort det, men om min kvinna vill att jag gör det så skulle jag inte ha några problem alls.
  10. 5
    1. Kul är väl inte det dom som gör det är ute efter. Jag har aldrig gjort det, men om min kvinna vill att jag gör det så skulle jag inte ha några problem alls.
  11. Medlem sedan
    Mar 2009
    #6
    Spruta i ansiktet gör väl bara osäkra typer som försöker vara porriga sexatleter
    Klar WT-varning på sånt
  12. 6
    Spruta i ansiktet gör väl bara osäkra typer som försöker vara porriga sexatleter
    Klar WT-varning på sånt
  13. Anonymt
    #7
    Tja, för egen del så kan jag garantera att den som sprutar mig i ansiktet har sprutat för sista gången i min säng
  14. 7
    Tja, för egen del så kan jag garantera att den som sprutar mig i ansiktet har sprutat för sista gången i min säng
  15. Anonym kvinna
    #8
    Jag har blivit sprutat i ansiktet en gång av misstag vid en avsugning. Inget jag tyckte var direkt äckligt men inget jag belv upphetsad av heller. Låter lite hårt att slänga ut killen pga lite sprut i ansiktet, speciellt om man är kär
    I övrigt hoppas jag verkligen att killar som vill spruta på lite annorlunda ställen först frågar om det är ok.
  16. 8
    Jag har blivit sprutat i ansiktet en gång av misstag vid en avsugning. Inget jag tyckte var direkt äckligt men inget jag belv upphetsad av heller. Låter lite hårt att slänga ut killen pga lite sprut i ansiktet, speciellt om man är kär
    I övrigt hoppas jag verkligen att killar som vill spruta på lite annorlunda ställen först frågar om det är ok.
  17. Anonym!
    #9
    ASG! Det där ska jag rapportera till mitt X som hade ansiktssprut som sin stora fetish!

    Jag tror ansiktssprut är en helt vanlig böjelse som allt annat. Mitt X sa att han gillade att spruta i just ansiktet för ansiktet var det vackraste på mig och därför var jag som allra vackrast med sperma i ansiktet *S*
    Tror inte det var en förnedringsgrej för honom utan mer en visuell grej han tände på.

    Själv har jag inget direkt emot att bli sprutad i ansiktet om han undviker ögonen, men det är heller inget jag direkt går igång på.

    Jag
  18. 9
    ASG! Det där ska jag rapportera till mitt X som hade ansiktssprut som sin stora fetish!

    Jag tror ansiktssprut är en helt vanlig böjelse som allt annat. Mitt X sa att han gillade att spruta i just ansiktet för ansiktet var det vackraste på mig och därför var jag som allra vackrast med sperma i ansiktet *S*
    Tror inte det var en förnedringsgrej för honom utan mer en visuell grej han tände på.

    Själv har jag inget direkt emot att bli sprutad i ansiktet om han undviker ögonen, men det är heller inget jag direkt går igång på.

    Jag
  19. Anonym mamma
    #10
    Min kille vill helst komma i mig. Men han vet att jag gillar att se sperman komma. Själva sperman i sig är för mig lika neutralt som saliv.
  20. 10
    Min kille vill helst komma i mig. Men han vet att jag gillar att se sperman komma. Själva sperman i sig är för mig lika neutralt som saliv.
  21. Anonym Karl
    #11
    Det kunde ha varit jag som skrev det svaret. Jag håller med till 100%.
  22. 11
    Det kunde ha varit jag som skrev det svaret. Jag håller med till 100%.
  23. Anonym
    #12
    Inskänkta åsikter får man väl ha. Men varför inte nöja dig med att bara berätta vad du tycker om saken i sig, istället för att berätta hur andra är som inte tycker som du?
  24. 12
    Inskänkta åsikter får man väl ha. Men varför inte nöja dig med att bara berätta vad du tycker om saken i sig, istället för att berätta hur andra är som inte tycker som du?
  25. Medlem sedan
    Jan 2003
    #13
    *Nickspekualtion... Är det månne Lennart Sacredeus som döljer sig bakom nciket....
  26. 13
    *Nickspekualtion... Är det månne Lennart Sacredeus som döljer sig bakom nciket....
  27. Medlem sedan
    Jan 2003
    #14
    Kul och kul men en visuell stimulans är det att göra det ibland.

    Se ovan.
  28. 14
    Kul och kul men en visuell stimulans är det att göra det ibland.

    Se ovan.
  29. AnonymX
    #15
    Vem e den där Lennart, och vilket inlägg?
  30. 15
    Vem e den där Lennart, och vilket inlägg?
  31. Anonyma Frun
    #16
    Jag är kvinna och jag älskar att bli sprutad i ansiktet ibland som omväxling, och han älskar det också.
  32. 16
    Jag är kvinna och jag älskar att bli sprutad i ansiktet ibland som omväxling, och han älskar det också.
  33. Medlem sedan
    Mar 2009
    #17
    hej kalla mig pervers kille om du vill men jag går igång på att spruta ned min vackra frus ansikte,vet inte varför men det är ngt så upphettsande att se henne älska det.Skulle hon inte uppskatta det gjorde jag det aldrig för det handlar om respekt.
    Kram
  34. 17
    hej kalla mig pervers kille om du vill men jag går igång på att spruta ned min vackra frus ansikte,vet inte varför men det är ngt så upphettsande att se henne älska det.Skulle hon inte uppskatta det gjorde jag det aldrig för det handlar om respekt.
    Kram
  35. Anonym
    #18
    Så han tycker du är vacker när du går omkring med klet i ansiktet?
  36. 18
    Så han tycker du är vacker när du går omkring med klet i ansiktet?
  37. Anonym
    #19
    Enorm skillnad på saliv och sperma. Sperma är snarare att jämföra med slem, ni vet det man harklar upp?
  38. 19
    Enorm skillnad på saliv och sperma. Sperma är snarare att jämföra med slem, ni vet det man harklar upp?
  39. Anonym
    #20
    Du menar att du gillar att se din frus vackra ansikte bli förstört och förnedrat, för har man kladd i ansiktet så ser man ju inte vacker ut längre, utan ser ut som en riktigt förnedrad tönt!
  40. 20
    Du menar att du gillar att se din frus vackra ansikte bli förstört och förnedrat, för har man kladd i ansiktet så ser man ju inte vacker ut längre, utan ser ut som en riktigt förnedrad tönt!
Sidan 1 av 3 123 SistaSista

Liknande trådar

  1. Spruta i ansiktet
    By Anonym kvinna in forum Sex & erotik
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-03-29, 16:22
  2. Spruta i ansiktet
    By Anonym in forum Sex & erotik
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2010-01-18, 01:36
  3. En till fråga till killar innan jag somn
    By mammatillfler in forum Sex & erotik
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2009-09-30, 08:00
  4. En fråga till er killar/män (tjejer
    By anonym just nu in forum Sex & erotik
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2006-04-23, 21:59
  5. Killar en fråga till er..
    By Nybörjaren in forum Sex & erotik
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-01-04, 18:03
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar