3 arbetsdagar
_1002 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    May 2005
    #1

    3 arbetsdagar

    har jag kvar innan jag går på HP!!!!! Hurra!!
    Ska bli sååååå skönt!

    Hur mår ni andra!
    Mamma till världens bästa Tindra & Hugo!!!!
  2. 1
    3 arbetsdagar har jag kvar innan jag går på HP!!!!! Hurra!!
    Ska bli sååååå skönt!

    Hur mår ni andra!
  3. Medlem sedan
    Aug 2009
    #2
    ÅÅÅÅÅÅ jag e så avis!!! Vill oxå ha HP, men kommer inte att få d!!! Men va skönt för dig!!!
  4. 2
    ÅÅÅÅÅÅ jag e så avis!!! Vill oxå ha HP, men kommer inte att få d!!! Men va skönt för dig!!!
  5. Medlem sedan
    May 2005
    #3

    synd

    att du inte får HP, jag fick det ej med min dotter, men då gjorde det inte så mkt för jag mådde sååå bra! Men denna gång är det oerhört tungt och jag känner mig så sliten, så jag längtar efter att bara ligga i sängen och äta julgodis
    Mamma till världens bästa Tindra & Hugo!!!!
  6. 3
    synd att du inte får HP, jag fick det ej med min dotter, men då gjorde det inte så mkt för jag mådde sååå bra! Men denna gång är det oerhört tungt och jag känner mig så sliten, så jag längtar efter att bara ligga i sängen och äta julgodis
  7. Medlem sedan
    Feb 2008
    #4
    Vad skönt!
    Och lagom till jul!
    Har också beviljats hel HP from 27, men väntar på svar från fk om sjukrivningen. Den går före i så fall.
    Vi får väl se hur det går. Men hamma blir jag ju i vilket fall!
    Och tur är väl det för idag ringde jag och kollade om jag fick låna en krycka av min pappa för jag har så ont när jag går och det blir bra värre och värre!
  8. 4
    Vad skönt!
    Och lagom till jul!
    Har också beviljats hel HP from 27, men väntar på svar från fk om sjukrivningen. Den går före i så fall.
    Vi får väl se hur det går. Men hamma blir jag ju i vilket fall!
    Och tur är väl det för idag ringde jag och kollade om jag fick låna en krycka av min pappa för jag har så ont när jag går och det blir bra värre och värre!
  9. Medlem sedan
    Sep 2009
    #5
    Åh guuuuuuuud så avis jag blir, lyllos dig :-)
    Men jag har nu bara 14 arbetsdagar kvar innan julledigheten så jag kan också ta ut lite glädje i förskott :-)
  10. 5
    Åh guuuuuuuud så avis jag blir, lyllos dig :-)
    Men jag har nu bara 14 arbetsdagar kvar innan julledigheten så jag kan också ta ut lite glädje i förskott :-)
  11. Medlem sedan
    Jul 2002
    #6
    Jag ska jobba i 19 dagar till, så jag har också börjat räkna ner!
  12. 6
    Jag ska jobba i 19 dagar till, så jag har också börjat räkna ner!
  13. Medlem sedan
    Mar 2002
    #7
    Härligt för dig! Jotack, här pågår också nedräkning... 18 arbetsdagar kvar bara innan det är adjöss och goodbye för min del. Är mitt uppe i utvecklingssamtalen och det ska bli otroligt skönt när de är över... sedan är det bara betygssättningen kvar. Tsss. ;-)

    Kram!
  14. 7
    Härligt för dig! Jotack, här pågår också nedräkning... 18 arbetsdagar kvar bara innan det är adjöss och goodbye för min del. Är mitt uppe i utvecklingssamtalen och det ska bli otroligt skönt när de är över... sedan är det bara betygssättningen kvar. Tsss. ;-)

    Kram!
  15. Medlem sedan
    Sep 2009
    #8
    Fy tusan vad skönt för dig!

    Jag själv är mkt bitter. Hade påbörjat min nedräkning för länge sen och denna veckan skulle vara sista veckan att arbeta, OM min hp hade gått igenom, men icke!
    Alla på min arbetsplats har alltid fått hp, senast för tre veckor sen gick en kollega till mig hem, men själv fick jag avslag.
    Är så sjukt trött, idag tex har jag bara sovit hela dagen.

    Ta väl hand om dig under ledigheten!
  16. 8
    Fy tusan vad skönt för dig!

    Jag själv är mkt bitter. Hade påbörjat min nedräkning för länge sen och denna veckan skulle vara sista veckan att arbeta, OM min hp hade gått igenom, men icke!
    Alla på min arbetsplats har alltid fått hp, senast för tre veckor sen gick en kollega till mig hem, men själv fick jag avslag.
    Är så sjukt trött, idag tex har jag bara sovit hela dagen.

    Ta väl hand om dig under ledigheten!
  17. Medlem sedan
    Sep 2009
    #9
    Å så underbart det låter. Själv räknar jag med 2,5 månad till på jobbet, hur nu det ska gå till, ser inte ens ut som jag ska få ta ut någon semester i jul.
  18. 9
    Å så underbart det låter. Själv räknar jag med 2,5 månad till på jobbet, hur nu det ska gå till, ser inte ens ut som jag ska få ta ut någon semester i jul.
  19. Medlem sedan
    Feb 2006
    #10
    Vad härligt!!
    Här mår jag alldeles för bra för att ens ha sökt hp, utan det blir att jobba i två månader till, januari ut! Är dock ledig ganska mycket runt jul, skönt det!
  20. 10
    Vad härligt!!
    Här mår jag alldeles för bra för att ens ha sökt hp, utan det blir att jobba i två månader till, januari ut! Är dock ledig ganska mycket runt jul, skönt det!

Liknande trådar

  1. 2 arbetsdagar kvar...
    By myranåjag in forum _1010 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-06-21, 11:22
  2. Två arbetsdagar kvar!
    By Gopplan in forum _1006 Junibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-04-30, 10:40
  3. Arbetsdagar/år?
    By S-JJ in forum Ordet är fritt
    Svar: 23
    Senaste inlägg: 2010-03-24, 10:21
  4. 53 arbetsdagar kvar
    By MammaMam in forum _0909 Septemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-04-16, 13:46
  5. Låååånga arbetsdagar;-)
    By AnDante & Meja in forum _01 Vårbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-02-21, 11:44
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar