Dejtingsidor på nätet..
Mammasnack
  1. Anonym
    #1

    Dejtingsidor på nätet..

    Ni som är eller snarare har varit med på kontaktsidor, exv E-kontakt, Mötesplatsen, Match.. När ni gått ur dessa, får ni ändå sk nyhetsbrev därifrån med "nya" medlemmar, info..?
    Min käre sambo får det fortfarande och jag börjar misstänka att han finns med på kontaktsidor än, varför skulle han annars få nyhetsbrev om det kommit nya medlemmar eller matchningar på ens profil??

    Han öppnar mailen aldrig då jag är i närheten och jag har inte sagt något om det, inte mer än att jag undrat varför han får mail från kontaktsidorna än. Igår hade han fått 3 olika meddelanden från E-kontakt, där det stod i rubriken "Nyhetsbrev från E-kontakt"
    Jag vet inte, men öppnar han mailet så står väl hans inloggning där och det är kanske därför han inte öppnar dessa iaf inte när jag är i närheten..?

    Vad tror ni?
  2. 1
    Dejtingsidor på nätet.. Ni som är eller snarare har varit med på kontaktsidor, exv E-kontakt, Mötesplatsen, Match.. När ni gått ur dessa, får ni ändå sk nyhetsbrev därifrån med "nya" medlemmar, info..?
    Min käre sambo får det fortfarande och jag börjar misstänka att han finns med på kontaktsidor än, varför skulle han annars få nyhetsbrev om det kommit nya medlemmar eller matchningar på ens profil??

    Han öppnar mailen aldrig då jag är i närheten och jag har inte sagt något om det, inte mer än att jag undrat varför han får mail från kontaktsidorna än. Igår hade han fått 3 olika meddelanden från E-kontakt, där det stod i rubriken "Nyhetsbrev från E-kontakt"
    Jag vet inte, men öppnar han mailet så står väl hans inloggning där och det är kanske därför han inte öppnar dessa iaf inte när jag är i närheten..?

    Vad tror ni?
  3. Anonym
    #2
    Ska tillägga att vi har varit ett par i snart 1½år och vi har bott ihop i 1 år ganska precis..
  4. 2
    Ska tillägga att vi har varit ett par i snart 1½år och vi har bott ihop i 1 år ganska precis..
  5. Medlem sedan
    May 2005
    #3
    Det går att ta bort sin profil. Om det här stör dig så bör han förstås göra det. Jag kan inte se något skäl till att ha en profil kvar på en dejtingsajt när man är upptagen.
  6. 3
    Det går att ta bort sin profil. Om det här stör dig så bör han förstås göra det. Jag kan inte se något skäl till att ha en profil kvar på en dejtingsajt när man är upptagen.
  7. Medlem sedan
    Jan 2000
    #4
    Så nu vill du veta om han kanske spanar på nätet eller inte?

    Mig veterligen så gör de olika kontaktsidorna på olika sätt. Jag var med i firstdate för längelängesen och senast häromdagen fick jag ett mail därifrån att jag hade olästa mail och besökare/flirtar.

    MEN jag vet oxå att en del sidor funkar som så att man kanske är inne någon gång i månaden och då är man fortfarande aktiv och då får man mail pga det.
  8. 4
    Så nu vill du veta om han kanske spanar på nätet eller inte?

    Mig veterligen så gör de olika kontaktsidorna på olika sätt. Jag var med i firstdate för längelängesen och senast häromdagen fick jag ett mail därifrån att jag hade olästa mail och besökare/flirtar.

    MEN jag vet oxå att en del sidor funkar som så att man kanske är inne någon gång i månaden och då är man fortfarande aktiv och då får man mail pga det.
  9. Medlem sedan
    Jan 2000
    #5
    Håller med att man inte ska söka på nätet om man är sambo!!

    Men man kan fortfarande få mail från dejtingsidor trots borttagen profil!
  10. 5
    Håller med att man inte ska söka på nätet om man är sambo!!

    Men man kan fortfarande få mail från dejtingsidor trots borttagen profil!
  11. Medlem sedan
    Jan 1998
    #6
    Näpp! När jag stängt sidor och/eller slutat besöka dem har det inte heller kommit såna där meddelanden. Jo i nåt fall, och då skrev jag till kundtjänst och klagade. Tror dock att jag redan från början klickat bort nån ruta om nyhetsbrev. Har han gjort det?
  12. 6
    Näpp! När jag stängt sidor och/eller slutat besöka dem har det inte heller kommit såna där meddelanden. Jo i nåt fall, och då skrev jag till kundtjänst och klagade. Tror dock att jag redan från början klickat bort nån ruta om nyhetsbrev. Har han gjort det?
  13. Medlem sedan
    May 2005
    #7
    Då finns det garanterat en länk i meddelandet där man kan avbeställa. Det måste finnas.
  14. 7
    Då finns det garanterat en länk i meddelandet där man kan avbeställa. Det måste finnas.
  15. Medlem sedan
    Jan 2000
    #8
    D kanske det finns! Har jag inte ens tänkt på
  16. 8
    D kanske det finns! Har jag inte ens tänkt på
  17. Anonym
    #9
    Jag har reggat mig på e-kontakt ett par gånger (av och på) och jag har aldrig fått någon mail därifrån däremellan.
  18. 9
    Jag har reggat mig på e-kontakt ett par gånger (av och på) och jag har aldrig fått någon mail därifrån däremellan.

Liknande trådar

  1. Så retligt (dejtingsidor)
    By mjAnonym in forum Singelmingel
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2011-07-15, 20:32
  2. Dejtingsidor
    By Anonym in forum Singelmingel
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-06-03, 20:59
  3. Dejtingsidor...
    By Annamed5 in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2011-02-11, 06:57
  4. Dejtingsidor ;S
    By _moa in forum Singelmingel
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-09-14, 14:56
  5. Bra dejtingsidor
    By Anonym in forum Sex & erotik
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-08-04, 23:37
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar