fick flytta fram mig...
_1005 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2004
    #1

    fick flytta fram mig...

    på bf-listan. hmmm....tycker det är konstigt. hur jag än räknar så stämmer det inte med när äl-staven gav utslag. den gav utslag på torsdagen två veckor efter mens. men enl ul så hade jag äl på tisdagen veckan efter.
    jaja, strunt samma egentligen blev bara konfunderad.

    allting såg jättebra ut och hon kollade från alla håll och kanter så man riktigt fick se allting. kul! kan inte minnas att dom kollade så noga förra gången. hon sa att enl vad hon såg så var det en fullpoängare som låg där. inga som helst tecken på ryggmärgsbråck där inte. puh! snacka om att man vart glad.

    så var det där med könet då. hon skulle kolla men liten korsade benen så det var svårt att se. jahapp, tänkte jag, då får man inte veta då. men så sa hon att vi kunde gå igenom det vi sett och så sa hon mått och hur bebis mådde. sen kollade hon igen och då ville blygis visa vem det var som växte där och det bli med hög sannolikhet en









    tjej till! hade det på känn men var inte säker så helt överraskad var jag inte ändå. men nu slipper jag vara nyfiken iaf. glad!
  2. 1
    fick flytta fram mig... på bf-listan. hmmm....tycker det är konstigt. hur jag än räknar så stämmer det inte med när äl-staven gav utslag. den gav utslag på torsdagen två veckor efter mens. men enl ul så hade jag äl på tisdagen veckan efter.
    jaja, strunt samma egentligen blev bara konfunderad.

    allting såg jättebra ut och hon kollade från alla håll och kanter så man riktigt fick se allting. kul! kan inte minnas att dom kollade så noga förra gången. hon sa att enl vad hon såg så var det en fullpoängare som låg där. inga som helst tecken på ryggmärgsbråck där inte. puh! snacka om att man vart glad.

    så var det där med könet då. hon skulle kolla men liten korsade benen så det var svårt att se. jahapp, tänkte jag, då får man inte veta då. men så sa hon att vi kunde gå igenom det vi sett och så sa hon mått och hur bebis mådde. sen kollade hon igen och då ville blygis visa vem det var som växte där och det bli med hög sannolikhet en









    tjej till! hade det på känn men var inte säker så helt överraskad var jag inte ändå. men nu slipper jag vara nyfiken iaf. glad!
  3. Medlem sedan
    Sep 2009
    #2
    Kul=) Alltid skönt o lugnande när nån säger att det ser bra ut! Lycka till..
  4. 2
    Kul=) Alltid skönt o lugnande när nån säger att det ser bra ut! Lycka till..
  5. Medlem sedan
    Feb 2008
    #3
    Äh UL datumen brukar vara helt ur led... Jag kan säga klockslag när Gösta är tillverkad och ändå flyttades jag tillbaka en vecka och gick sen över 15dagar så jag fick honom ett par dagar efter mitt uträknade BF... Ella ska vi inte ensa tala om där vet jag dock inte när hon blev till men hon var beräknad till 14jan enligt BM blev flyttade till 31jan vid UL och hon är född 9feb... Antar att BM var riktigt dålig på att räkna eller så är jag väl som en elefant...
  6. 3
    Äh UL datumen brukar vara helt ur led... Jag kan säga klockslag när Gösta är tillverkad och ändå flyttades jag tillbaka en vecka och gick sen över 15dagar så jag fick honom ett par dagar efter mitt uträknade BF... Ella ska vi inte ensa tala om där vet jag dock inte när hon blev till men hon var beräknad till 14jan enligt BM blev flyttade till 31jan vid UL och hon är född 9feb... Antar att BM var riktigt dålig på att räkna eller så är jag väl som en elefant...
  7. Medlem sedan
    Oct 2004
    #4
    kul kul ul!! men var det inte du som tog fostervattenprov? eller var det ngn annan? kul att veta könet =)
  8. 4
    kul kul ul!! men var det inte du som tog fostervattenprov? eller var det ngn annan? kul att veta könet =)
  9. Medlem sedan
    Feb 2009
    #5
    Va härligt!!!
    Grattis till tjejjen som ligger perfekt i maggen o väntar

    De där stickorna stämmer sällan tycker ja...enligt dom skulle Doris komma den 8 mars, enligt ul den 11 o hon kom den 19..bah...

    Denna gången var ja tvärsäker på att bebbe inte kunde blivit till efter den 2 maj...mest för att vi inte hade sex efter den 1 maj...enligt ul blev den till den 8 maj!!!!!

    Va fasen...jaja...man kan ju drömma om att ungarna kommer när de ska ändå

    KRAM PÅ ER!!
  10. 5
    Va härligt!!!
    Grattis till tjejjen som ligger perfekt i maggen o väntar

    De där stickorna stämmer sällan tycker ja...enligt dom skulle Doris komma den 8 mars, enligt ul den 11 o hon kom den 19..bah...

    Denna gången var ja tvärsäker på att bebbe inte kunde blivit till efter den 2 maj...mest för att vi inte hade sex efter den 1 maj...enligt ul blev den till den 8 maj!!!!!

    Va fasen...jaja...man kan ju drömma om att ungarna kommer när de ska ändå

    KRAM PÅ ER!!

Liknande trådar

  1. fick flytta fram mig...
    By eva_n m linnea&elin in forum _0505 Majbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-12-14, 23:10
  2. Flytta fram Skansen-träffen!
    By MionsMamma in forum _0710 Oktoberbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-05-15, 09:33
  3. Flytta fram kyl- frys
    By **Chamomilla** in forum Hem & fritid
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-05-05, 08:37
  4. Groen, jag måste bara flytta fram
    By alca in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-04-29, 23:15
  5. Ska vi flytta fram fikat i Kista?
    By -Solrosen- in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-06-08, 06:28
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar